سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرسنگي در جهان محصول توزيع ناعادلانه ثروت است

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: مديريت اقتصاد جهاني و توزيع ناعادلانه فرصت و ثروت گرسنگي در دنيا را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي غضنفري سه شنبه شب در همايش ملي اكسپوي 2015 ميلان با بيان مطلب بالا گفت: روش هاي نادرست مديريت، نابرابري فرصت ها و شيوه هاي ناعادلانه، پديده گرسنگي در جهان را به وجود آورده و رفع اين معضل تنها با رفع بي عدالتي امكان پذير است.
وي افزود: اميدواريم مشاركت ايران در اكسپوي ميلان زمينه اي را براي هم آوردي و هم انديشي افراد فراهم آورد.
وزير صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت: فاصله سه سال تا برگزاري اكسپوي ميلان فرصت خوبي است تا با برگزاري نمايشگاهي تحت عنوان زمين و غذا در يكي از استان ها و كشورهاي دوست و همسايه مشاركت خود را در اكسپوي ميلان تجربه كنيم و با تجارب بهتر در سال 2015 در اكسپوي ميلان حضور يابيم.
وي ادامه داد: دست اندركاران شركت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي با مشاركت دستگاه ها در يك سال و نيم آينده تصويري از اكسپوي ميلان را به تصوير بكشند.
وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به محورهاي اكسپوي ميلان از جمله حفاظت از تنوع زيستي، حفاظت از محيط زيست، تامين كيفيت غذا، ايمني، قابليت اطمينان و آگاه سازي مردم نسبت به نقش تغذيه در سلامتي و تندرستي افراد گفت: بايد همه دستگاه ها در اكسپوي ميلان مشاركت گسترده داشته باشند و در واقع به تشريح اين موضوع پيچيده با ابعاد مختلف كمك كنند.
وي با اشاره به بازديد بيش از 10 درصد از مجموع بازديدكنندگان نمايشگاه اكسپوي شانگهاي چين از غرفه ايران(7 ميليون نفر) در شرايطي كه 70 ميليون نفر از اين مكان ديدن كردند اظهار داشت: نوع چيدمان، معماري، اطلاع رساني و پذيرايي از بازديدكنندگان در حضور موفق ايران در اين نمايشگاه تاثير مهمي بر جاي گذاشت./عب

برچسب ها: ثروت ، صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.