سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ويسي:

نگران جذب بازيكن نيستم

سرمربي تيم فوتبال پيکان تهران گفت: باشگاه سعي خود را مي كند تا بازيكنان مدنظر خود را جذب كنيم اما اگر امکان اين موضوع نباشد با همين جوان ها كار آغاز مي كنم.

 عبداله ويسي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ من زماني كه در صباي قم هم بودم غير از چند بازيكن با تجربه كه داشتيم بقيه همه جوان بودند و خوشحالم توانستم نشان بدهم مي توان به جوانترهاهم ميدان داد.

وي در ادامه افزود:‌ البته اين نكته الزامي است كه ما بايد در بعضي از پست ها بازيكن جذب كنيم و با برخي از بازيكنان هم وارد مذاكره شديم و بعضي از آنها به توافق ضمني هم رسيديم.

ويسي در خصوص حضور به صورت كادر فني صباي قم گفت: خيلي خوشحالم يكي از مربيان موفق را كنار خودم مي بينم مجيد بصيرت يكي از افرادي است كه در سالهاي زيادي كمك هاي زيادي به باشگاه سپاهان كرده است و با سپاهان تجربيات زيادي كسب كرده مي تواند به پيكان كمك هاي زيادي بكنند كه كادر فني تمام تلاش خود را مي كند كه پيكان در اين فصل يك پديده باشد.

ويسي در مورد جدايي احتمالي برخي از بازيكنان از پيكان گفت: هنوز هيچ چيز مشخص نيست ما تمام تلاش خود را مي كنيم كه پيكان را حفظ كنيم و كمترين تغييرات را داشته باشيم در حال حاضر فقط يك بازيكن خارجي از تيم جدا شده است و بقيه بازيكنان در حال مذاكره با باشگاه هستند.

 وي در ادامه افزود:‌ ما اگر بخواهم بازيكن خارجي جذب كنيم بايد با توجه به قانوني كه در مورد جذب بازيكنان خارجي وضع شده است دقت بيشتري به کار گيريم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.