سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ تا پایان امسال؛

300هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می شود

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 300 هزار واحد مسکونی اتمام و تا پایان امسال به متقاضیان سراسر کشورتحویل داده می شود.

جواد حق‏ شناس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: اجرای این میزان طرح مسکونی تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا سال 90 بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر همه این 300 هزار واحد مسکونی مهر در دست اجراست و مراحل عملیاتی خود را می ‏گذراند.

حق ‏شناس اضافه کرد: همه تلاش مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان‏ های مختلف کشور بر اتمام تعهدات سال‏ های گذشته تا پایان سال 91 و برگزاری جشن پایان کار برای این پروژه‏ ها معطوف است.

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تأکید بر تأمین نیازها و امور زیربنایی طرح ‏های خانه‏ سازی خاطر نشان کرد: از جمله موضوعات مهم مورد نظر مسئولان امر، تأمین زیر ساخت‏ های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهری است.

وی ادامه داد: از این رو، همه تلاش خود را بر ایجاد این ملزومات پیش از اسکان مردم در واحد های مسکونی طرح ‏های مسکن معطوف می‏ سازیم.

حق ‏شناس اضافه کرد: امیدواریم با یاری باری ‏تعالی، دعای خیر مردم، تلاش مسئولان و حمایت رسانه‏ های نوشتاری، صوتی و تصویری آنچه مرضی رضای خداوند و رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، محقق و میسر شود.

همچنین رضا طاهر خانی بخشدار رودهن در گفتگو با خبرنگار ما. از نحوه و شتاب اجرای طرح مسکن مهر شهر آبعلی که با مساعدت مسئولان امر از سوی پیمانکار مجری طرح در حال اجراست، ابراز رضایت کرد.

بخشدار رودهن طرح‏ های مسکن مهر را از خدمات عظیم دولت‏های نهم و دهم خواند و افزود: طرح مسکن مهر پروژه عظیم و بی ‏نظیری در کشور است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‏ های خانه‏ سازی انبوه در نقاط مختلف کشور را می‏ توان از جمله مصادیق تحقق شعار انتخاباتی رئیس جمهوری یعنی خدمت به اقشار ضعیف و بندگان صالح خدا برشمرد.

طاهرخانی با اشاره به شعار امسال مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال 91 را به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین فرموده‏ اند.

بخشدار رودهن ادامه داد: با توجه به این نام‏ گذاری همه برنامه‏ های مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی بخش رودهن به تحقق منویات معظم‏ له در قالب شعار سال 91 معطوف می‏ شود.

شایان ذکر است که بیش از پنج هزار500 واحد مسکن مهر در رودهن در حال ساخت است که قرار است جمعیتی بالغ بر  بیست هزار نفر را در خود جای دهد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.