سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

رضا عنایتی به مس می‌آید

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس از توافق قطعی با رضا عنایتی خبر داد.

عبدالرضا داوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با رضا عنایتی به توافق کامل رسیده‌ایم و این بازیکن برای یک فصل پیراهن صنعت مس کرمان را به تن می‌کند.

وی با بیان اینکه مذاکرات خوبی با  این مهاجم ارزشمند داشتیم، تصریح کرد: عنایتی بازیکن خوبی است و ما با توجه به نیازی که در خط حمله خود به یک مهاجم سرزن احساس می‌شد، توانستیم این مهره ارزشمند را بدست آوریم. 

داوری افزود: رضا عنایتی برترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به مس کرمان پیوسته و این بازیکن قطعا فصل آینده در کرمان  و تیم صنعت مس حضور دارد.

بر خلاف اخبار ضد و نقیض مطرح شده مبنی بر پیوستن رضا عنایتی به استقلال تهران این بازیکن سرانجام شب گذشته با توجه به انجام مذاکرات اولیه با مسئولان باشگاه صنعت مس و بستن قرارداد داخلی پس از چند روز وقفه در مذاکرات بار دیگر مذاکرات خود با مسئولان باشگاه را از سر گرفت و در نهایت با توافق کامل با کرمانی‌ها فصل بعد را در مس توپ می‌زند.

با توجه به خرید بازیکنانی چون ایوان پترویچ، ابوذر رحیمی و مسعود نظرزاده، رضا عنایتی چهارمین خرید باشگاه صنعت مس در فصل نقل و انتقالات فوتبال است. /ب

برچسب ها: عنایتی ، به مس ، می آید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.