سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميزان اعتماد مصرف كنندگان امريكايي به كمترين حد رسيده

اعتماد مصرف کنندگان آمریکایی در ماه میلادی کنونی به طور غیرمنتظره ای کاهش یافته و به پایین ترین میزان در چهار ماه گذشته رسیده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، یک گروه تحقیقاتی خصوصی مستقر در نیویورک اعلام کرد شاخص اعتماد مصرف کنندگان آمریکایی از رقم 68.7 در ماه آوریل به 64.9 در ماه مه کاهش پیدا کرده و خوشبینی شهروندان آمریکایی نیز درباره چشم انداز بازار کار این کشور رو به کاهش گذاشته است.
شمار آمریکاییهایی که انتظار دارند فرصت های شغلی در کشورشان در شش ماه آینده کاهش یابد از نوامبر سال گذشته به بالاترین میزان رسیده و این مسئله موجب شده است تا نگرانیها درباره اینکه مصرف کنندگان هزینه ها و مخارج خود را کمتر کنند افزایش یابد.
در واقع از تعداد آمریکاییهایی که میزان فرصت های شغلی در این کشور را کافی می دانند کاسته شده و شمار آنها از 8.4درصد به 7.9 درصد رسیده است.
شمار آن دسته از شهروندان آمریکایی نیز که پیدا کردن کار در این کشور را دشوار می دانند از 38 درصد به 41 درصد افزایش یافته است.
این در حالی است که حتی کاهش 30 درصدی بهای بنزین نیز از اوایل ماه آوریل نتوانسته است تاثیری در بهبود اوضاع اقتصاد آمریکا بگذارد و این موضوع ضرورت تلاش بیشتر برای رونق بازار کار این کشور را نشان می دهد.
در حقیقت چالش های متعددی پیش روی اقتصاد آمریکا قرار دارد و آهنگ کند افزایش دستمزدها در این کشور موجب شده است تا شهروندان آمریکایی در تامین مخارج زندگی خود با مشکل مواجه شوند .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.