سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ما جنگ تحمیلی را به یک حماسه جاوید تبدیل کردیم

رئیس بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمنان جنگ را به ما تحمیل کردند اما ما جنگ تحمیلی را به یک حماسه جاوید یعنی دفاع مقدس تبدیل کردیم.

سردار محمد رضا مهدیان‏ فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: دشمن از درک دلایل ماند گاری ایران اسلامی عاجز است.

وی افزود: دوست و دشمن اذعان دارند که انقلاب اسلامی ویژگی‏ هایی دارد که نا شناخته است و دشمنان نمی ‏توانند آن را درک کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمنان فکر می‏کردند ظرف چند ماه می‏توانند انقلاب اسلامی را از پا در آورند؛ اما در حال حاضر با گذشت چند دهه انقلاب اسلامی روز به روز قوی‏ تر شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به نصرت الهی است، ادامه داد: ایمان و استقامت سبب این نصرت الهی می ‏شود.

مهدیان ‏فر با بیان اینکه امروز دشمنان جرئت تجاوز نظامی به ایران را ندارند، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در جریان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس رهبری پیامبرگونه داشتند و در ادامه آیت‏ الله خامنه‏ای راه ایشان را ادامه داده‏اند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور افزود: هر وقت ما در مقابل سختی‏ ها و فشارها نترسیدیم و در دل این سختی‏ ها منافع کشور را استخراج کردیم، پیروز بوده‏‏ ایم.

مهدیان‏ فر با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاکنون بر همین اساس ایستادگی کرده است، گفت: هنوز نا گفته‏ های بسیاری از دفاع مقدس وجود دارد.

وی اظهار کرد: از دیدگاه سران استکبار، انقلاب اسلامی ایران با آن شرایط سختی که در زمان جنگ داشت، باید سقوط می‏ کرد.

مهدیان ‏فر ادامه داد: در جنگ تحمیلی همه دنیا پشت سر و پشتیبان رژیم بعثی بودند و طبق محاسبات آنها بر روی کاغذ، خود را پیروز می ‏دانستند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: جنگ تحمیلی برای ساقط کردن نظام اسلامی بود و دشمنان کار را تمام شده می‏ دانستند؛ اما با وجود همه سختی‏ ها رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و به ‏کارگیری اندیشه به دفاع از میهن پرداختند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.