سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ معاون استاندار تهران:

ایران شاهد پیشرفت ‏های معجزه ‏آسایی است

معاون استاندار تهران گفت: نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و شاهد پیشرفت‏ های معجزه ‏آسایی هستیم.

صفر علی براتلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهید جهان ‏آرا در اوج غربت ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: با حضور بنی ‏صدر خائن اختلافاتی به وجود آمد و یک‏ سری شکاف بین ارتش و سپاه ایجاد شد اما با این وجود و با رهبری‏ های داهیانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی و تبعیت از ولایت فقیه از عوامل مهم پیروزی ایران اسلامی است.

براتلو با بیان اینکه شهدا فرمان امام خمینی (ره) را فرمان امام معصوم (ع) می‏ دانستند، تصریح کرد: همه رزمندگان بدون استثنا می‏ گفتند که ما با فرمان امام خمینی (ره) به جنگ آمدیم.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان برای یاری کردن دین خدا در این راه حرکت کردند، ادامه داد: با وجود اینکه سختی‏ ها در جبهه بسیار زیاد بود اما رزمندگان با از خود گذشتگی به میدان آمدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران تاکید کرد: در دفاع مقدس رزمندگان به دنبال این بودند که کدام کار سخت‏ تر است و کجا می‏ توانند گمنام بمانند اما امروز برخی افراد به دنبال این هستند که کجا می ‏توانند بیشتر جلوی دوربین قرار بگیرند و یا چه جایی حقوق بیشتر با کار کمتری دارد.  

براتلو با بیان اینکه چنین انسان‏ هایی نمی‏ توانند ادعا کنند که می‏  خواهند راه شهدا را ادامه دهند، تاکید کرد: تفکر بسیجی ساعت کار نمی ‏شناسد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس خانواده ‏هایی بیش از سه شهید به این انقلاب تقدیم کردند، افزود: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برای حضور در جبهه و شهادت از یکدیگر سبقت می‏ گرفتند زیرا این کار را جاودانه می‏ دانستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با اشاره به توطئه‏ های غرب برای بی ‏ارزش نشان دادن انقلاب اسلامی و کم‏ رنگ کردن ارزش ‏ها اظهار کرد: مردم پای دین، انقلاب و ارزش ‏ها ایستاده ‏اند و دشمنان نباید بی‏ نتیجه برای رسیدن به خواسته‏ هایشان دست و پا بزنند.

براتلو همچنین با اشاره به مذاکرات 1+5 در بغداد گفت: برخی می‏ خواهند این طور وانمود کنند که وضع اقتصاد به مذاکرات بستگی دارد و اگر در بغداد، ایران اخم کند قیمت ‏ها بالا می‏ رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران تاکید کرد: نباید زندگی مردم و وضع اقتصاد را به برگزاری این جلسات گره زد.

وی افزود: آمریکایی ‏ها خودشان گرفتارند و در حال حاضر 20 میلیون نفر بیکار بر روی دست آمریکایی ‏ها مانده ‏اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با اشاره به اینکه آمریکایی‏ ها با خفت و خواری از عراق خارج شدند، تصریح کرد: آمریکایی‏ ها اعلام کردند که بیش از 34 هزار نفر کشته و زخمی در عراق داشتند که البته ما این آمار را قبول نداریم زیرا حتما تعداد کشته‏ شدگان و زخمی‏ ها بیش از آمار اعلام شده از سوی آمریکا است.

براتلو گفت: اخیرا یکی از مسئولان بلند پایه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما در داخل کشورمان در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: نخست وزیر رژیم پهلوی اعلام کرده بود که ما نمی‏توانیم حتی یک لوله ساده را خودمان بسازیم؛ اما امروز ایران هسته‏ ای است و ماهواره به فضا پرتاب کرده ‏ایم که البته همه این دستاورد ها در تحریم حاصل شده است.

براتلو بیان کرد: امروز موشک‏ های ایران بیش از دو هزار کیلومتر به صورت هوشمند حرکت می‏کنند که البته موضع ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.