سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

برگزاری كارگاه آموزشی مبانی ژنتیك و اصلاح نژاد اسب در استان مركزی

رئیس هیات سوارکاری استان مركزی از برگزاری اولین كارگاه آموزشی مبانی ژنتیك و اصلاح نژاد اسب در این استان در اراك خبر داد.

سید بهرام نجفی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این كارگاه آموزشی، 11 خردادماه جاری با مشاركت فدراسیون سواركاری كشور در شهرستان اراك برگزار خواهد شد.

وی بیان كرد: بر اساس مصوبه فدراسیون سواركاری، هزینه شركت هر فرد در این كارگاه آموزشی 500 هزار ریال است و ثبت نام از متقاضیان تا یك ساعت قبل از برگزاری این دوره، ادامه دارد.

رئیس هیات سوارکاری استان مركزی ادامه داد: شركت كنندگان در این دوره درباره شناسایی، انتخاب و تولید نتاج از اسب هایی كه دارای ظرفیت ژنتیكی بهتری هستند و انتخاب سیلمی ها برای كشش با مادیانها و تولید كره اسب های مطلوب را فرا می گیرند.

نجفی زاده اظهار كرد: اسب سواری از جمله رشته های ورزشی است كه در دین مبین اسلام به آن توجه و تاكید بسیار شده و برگزاری این كارگاه آموزشی نقش بسیار موثری در توسعه فرهنگ اسب سواری دارد.

وی تاكید كرد: به شركت كنندگان در این كارگاه آموزشی، گواهینامه اعطا خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.ecmp.ir، مراجعه و یا با شماره تلفن 2269093 تماس برقرار كنند.

اولین كارگاه آموزشی مبانی ژنتیك و اصلاح نژاد اسب 11 خرداد ماه جاری از ساعت هشت تا 16 عصر در شهرستان اراك برگزار خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.