سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعی بپذیرد پورحیدری سرپرست استقلال باقی می ماند

امیر قلعه نوعی رابطه خوبی با منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال دارد و این موضوع شرایط را در خصوص سرپرست آبی ها با تغییر روبرو می سازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نوعی سال هاست که با حضور پور حیدری رابطه حسنه ای دارد و هر زمانی نیز که با پرویز مظلومی درگیری لفظی داشت و صحبت هایی مابین آنها رد و بدل شد قلعه نوعی به حضور پورحیدری اشاره کرد و حتی در مقاطعی نیز برعلیه پرویز مظلومی صحبت کرده و اعلام داشت که حضور پورحیدری تیم استقلال را جمع می کند و اگر وی در کنار پرویز مظلومی حضور نداشت وی نمی توانست شرایط را تغییر دهد و به مقام هایی که با استقلال به دست آورده، برسد.

شایان ذکر است: با توجه به پیشینه رابطه امیر قلعه نوعی و منصور پور حیدری و عدم وجود مشکل مابین این دو اوضاع کاملاً متفاوت پیش می رود زیرا امکان ارائه پیشنهاد امیر قلعه نوعی به این مربی بسیار زیاد است.

البته حضور پورحیدری با مظلومی رابطه صمیمیانه ای دارد و به احتمال فراوان وی را در تیمی که قرار است با آن قرارداد امضا کند همراهی می کند.

گفتنی اینکه از چند بازیکن قدیمی تیم استقلال نیز برای حضور در تیم استقلال به عنوان سرپرست تیم استقلال در فصل جدید نام برده می شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.