سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع سوپراستار سينما از تئاتري ها:

اهالي تئاتر قدرتمندانه عمل كرده اند

هنرمندان تئاتر در چند وقت گذشته با وجود مشكلات زيادي مثل كمبود سالن و بودجه، علاوه بر بازي هاي درخشان و دريافت جوايز، بسيار قدرتمند عمل كرده اند.

مهناز افشار بازيگر سينما كه در چند سال گذشته حضور در صحنه تئاتر را نيز تجربه كرده است در خصوص اين حرفه به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من همه بازيگران بايد تجربه تئاتر را داشته باشند اما متاسفانه كم لطفي زيادي به اين هنر مي‌شود.
وي افزود: مسائلي چون كمبود سالن و امكانات شرايطي ايجاد كرده كه تئاتر در حال حاضر مظلوم واقع شده است.
افشار تصريح كرد: اين روزها هنرمندان تئاتر بسيار قدرتمند عمل مي‌كنند و ما شاهد اين هستيم كه نمايشنامه هاي خوب و بازي هاي درخشان بر روي صحنه مي رود و در پي آن جوايز خوبي نيز دريافت مي شود.
اين بازيگر با اشاره به اين كه آثار ايراني بيشتر خوشايند من است، بيان داشت: تئاتر با تمام كمبودهايي كه دارد بسيار با احترام به سمت جلو حركت مي‌كند و اين مسئله باعث افتخار است.
افشار در خصوص حضور بازيگران سينما در تئاتر اظهار داشت: من هيچ كدام از اين مديوم ها را تفكيك نمي‌كنم به نظر من هر مديومي سختي خودش را دارد و توانايي مربوط به خود را مي‌طلبد.
وي ادامه داد: تئاتر ما در همه هنرهاست و ويژگي هايي دارد كه منحصر به فرد است و اگر من تاكنون زياد به سمت تئاتر نيامدم دليلش اين بوده كه جسارت آن را نداشتم.
افشار با بيان اين كه شاگرد حميد سمندريان بوده و به اين مسئله افتخار مي‌كند، گفت: خوشحالم كه شاگرد اين استاد بوده ام و اين كه وي امضاي حضور من را بر روي صحنه داده برايم افتخار است و از تجاربي كه تاكنون در اين زمينه داشتم بسيار راضي ام.
افشار با اشاره به اينكه هنرمندان تئاتر شهرستاني چقدر مي توانند در هنر تئاتر و سينما موفق باشند خاطرنشان كرد: تقابل حضور هنرمندان شهرستان در تهران و برعكس مي‌تواند بسيار موفق عمل كند زيرا اين مسئله را در هنر و بخصوص نمايش هايي كه به صحنه مي رود را شاهد هستيم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.