سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت و نظارت بر مدارس غير دولتي از سياست هاي وزارت آموزش و پرورش است

رئيس سازمان مدارس غير دولتي، مشاركت هاي مردمي و خانواده، هدايت ، حمايت و نظارت بر فعاليت مدارس غير دولتي را از سياست هاي كلي وزارت آموزش و پرورش در اين بخش قلمداد كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،فرشته حشمتيان گفت : اصل و اساس تربيت در جامعه بايد در راستاي تربيت عبد صالح باشد.
رئيس سازمان مدارس غير دولتي ،مشاركتهاي مردمي وخانواده ترتيب عبد صالح را يك تكليف الهي و بر گرفته از آيات ، روايات ، احاديث و سيره اهل بيت (عليه السلام ) دانست و اظهار كرد : آموزش و پرورش بعنوان وسيع ترين دستگاه تعليم و تربيت بخشي از اين ماموريت را بر عهده دارد.
وي گفت : در موضوع تربيت ، خانواده جايگاه ويژه اي دارد و اين مقوله در نگاه دولت و برنامه پنجم توسعه بخوبي مشهود است .
حشمتيان با اشاره به تاكيد سند تحول بنيادين آموزش و پرورش بر خانواده و توسعه مشاركت هاي مردمي تصريح كرد : اميدواريم با برنامه ريزي مناسب از ظرفيت هاي مردمي بيشتر استفاده شود تا تعامل مطلوب بين خانواده ومدرسه انجام شود.
رئيس سازمان مدارس غير دولتي ، مشاركت هاي مردمي وخانواده، جايگاه زن درخانواده را به عنوان ستون و پايه تربيت مورد تاكيد قرارداد و اضافه كرد: تربيت صحيح در درون خانواده موجب استحكام آن خواهد شد .
وي تاكيد كرد : همه ما در جامعه همچون يك باغبان در تربيت فرزندان جامعه وظيفه اي برعهده داريم و بايد در شكوفا كردن گل هاي زيباي اين بوستان بكوشيم ./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.