سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

انجمن حمایت از زندانیان ماهیت مردمی و انسان دوستانه دارد

مدیركل امور زندانها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: انجمن حمایت از زندانیان ماهیت مردمی و انسان دوستانه دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، جبار باقری در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان ارومیه افزود: این انجمن دارای محتوی مردمی است، شخصیتی كاملاحقوقی مستقل دارد كه افراد متدین، متعهد ونوع دوست در این انجمن پذیرفته می شوند .

وی اضافه كرد: در سال 90 یكهزار و 410 نفر از خانواده های زندانیان زیر پوشش این انجمن قرار گرفته اند كه عمده كمك های انجمن به این افراد در قالب تهیه جهیزیه به نوعروسان ،تهیه امكانات رفاهی ،تامین هزینه های تحصیلی فرزندان زندانیان ،برگزاری دوره های آموزش مهارت های اساسی زندگی و تهیه وتوزیع بسته های حمایتی برای خانواده زندانیان بوده است.

وی اظهار امیدواری كرد: با تمهیدات اندیشیده شده تعداد افراد تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ارومیه به یكهزار و 600 نفر برسد.

مدیركل امور زندانها و اقدامات تامینی استان با اشاره به برنامه های فرهنگی متعدد و موثر در زندانهای استان افزود: این برنامه ها بسیار تاثیرگذار بوده و توانسته اند گام های موثری در راستای برنامه های معنوی ، اصلاحی وتربیتی در زندانها بردارند.

در این مراسم غلامعلی حاجی زاده و نادر قاضی پور با كسب بیشترین آرا به مدت یك سال به عنوان بازرسین انجمن حمایت از زندانیان ارومیه انتخاب شدند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.