سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

وجود 42 طرح سرمايه‌گذاري در آذربايجان‌غربي

رئيس سازمان امور اقتصاد و دارايي آذربايجان‌غربي گفت: در حال حاضر 42 طرح سرمايه‌گذاري در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، حسين دبيري در گفت‌وگو با خبرنگاران در اروميه اظهار داشت: اين طرح‌‌ها شامل 15 طرح سرمايه‌گذاري خارجي با ميزان سرمايه 6هزار و 865 ميليارد و 957 ميليون ريال و 27 طرح سرمايه‌گذاري داخلي با 16هزار و 308 ميليارد و 366 ميليون ريال است.

وي با اشاره به ميزان اشتغال ايجاد شده با اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري خارجي تصريح كرد: با اجراي طرح‌هاي خارجي در حال اجرا براي 14هزار و 2 نفر اشتغال‌زايي شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترين اين پروژه‌ها افزود: طرح‌هاي بخش زيربنايي و عمران شهري شامل دو طرح خارجي بوده كه براي 15 نفر به صورت دائم و 500 نفر به صورت غيردائم اشتغال ايجاد كرده است.

دبيري با بيان اينكه در بخش صنعت و معدن هشت طرح خارجي با 3هزار و 600 ميليارد و 899 ميليون ريال سرمايه‌گذاري شده است، خاطرنشان كرد: ميزان اشتغال ايجاد شده با اجراي اين طرح‌ها 987 نفر است.

وي تعداد پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري خارجي استان در بخش كشاورزي را چهار طرح اعلام كرد و گفت: ميزان سرمايه‌گذاري اين طرح‌ها 836 ميليارد و 918 ميليون ريال است.

وی با بيان اينكه در اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري تعداد اشتغال نيز مورد توجه است، اعلام كرد: طي اجراي اين طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي براي 12‌هزار و 950 نفر ايجاد شغل شده است.

رئيس سازمان امور اقتصاد و دارايي آذربايجان غربي تعداد طرح‌هاي سرمايه‌گذاري خارجي در بحث گردشگري را يك طرح اعلام كرد و افزود: ميزان سرمايه‌گذاري در اين پروژه 120 ميليارد ريال بوده كه با اجراي آن براي 50 نفر شغل ايجاد شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.