سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‎اندازی کتابخانه‎ی دیجیتالی حرم مطهر حضرت علی (ع)

به زودی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورمان کتابخانه‎ی دیجیتال حرم مطهر امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) راه‌اندازی می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازسیتنا؛ مدیر کتابخانه حرم مطهر حضرت علی(ع) گفت: درخواستی برای راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در کتابخانه داشتیم که با بودجه آن موافقت شده و مشغول بررسی شرکت‌ها برای خرید دستگاه‌ها و اسکن کتاب‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام میلانی با بیان اینکه بودجه این کتابخانه از طریق حرم و اوقاف نجف اشرف تأمین می‌شود اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه‌ ای که دو سال قبل با نهاد کتابخانه‌های عمومی ایران امضا شده است در زمینه تأمین کتاب کمک‌هایی از سوی این نهاد انجام می‌شود.

کتابخانه حرم مطهر حضرت علی(ع) واقع در شهر نجف‌اشرف دارای 130 هزار جلد کتاب و مجله است که این کتاب‌ها در حوزه علوم انسانی و بیشتر مذهبی هستند.

لازم به ذکر است نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سال گذشته کتاب‌هایی را در دو نوبت به کتابخانه حرم مطهر امیرالمؤمنین امام علی (ع) اهدا کرده است. در نوبت نخست تعداد 1830 نسخه به مبلغ 77 میلیون و 746 ریال و در نوبت دوم نیز تعداد 615 نسخه به مبلغ 15 میلیون و 800 هزار ریال کتاب اهدا شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.