سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شگرد جدید فیس بوک برای بیشتر کردن قدرت و توسعه فعالیتش درحوزه ی ارتباطات

اینبار نیز فیس بوک درتلاش است تا با خرید مرورگر "اپرا" خود را در میدان رقابت مرورگرهای برجسته جهان قرار دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران:  اخبار رسیده حاکی از برنامه ها ونقشه ها ی  جدید فیس بوک برای دیده شدن مضاعف در دنیای ارتباطات و فن آوری و طبیعتا گسترش قدرت خود دراین حوزه در خصوص دستیابی به اطلاعات بیشتر وجامع تر است... خریدی که به ادغامی بزرگ خواهد انجامید و فیس بوک را بیش از پیش در عرصه رقابت های جهانی قرار خواهد داد.

امروزه  اپرا  Opera  که یکی از مرورگر‌های موفق وتخصصی در جهان بشمار میرود، همیشه درصدد  تعقیب مروگر شکرکتهای برجسته ای چون: مایکروسافت، گوگل، اپل و موزیلا  بوده است. لذا این روزها توانسته طرفداران زیاد و پرو پا قرصی را برای خود در اقصی نقاط جهان دست و پا کند.

گروه وبگردی باشگاه خبر نگاران در ادامه گزارش داد: بر اساس آمار منتشر شده مرورگر Opera اپرا ،پنجمین مرورگربرتر جهان است. ومرورگرهای  اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و سافاری در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

که  لازم به ذکر است که  نسخه های جدید اپرا نیز برای گوشی‌های هوشمند موفق‌ طراحی  شده و کاربران علاقه  زیادی را یه استفاده از آن نشان داده اند.

البته هنوز جزئیات دقیق این خرید منتشر نشده و دلیل اصلی آن هم به طور کامل و مشخص نیست و جای ابهام زیادی وجود دارد که چرا فیس بوک هنوز به طور رسمی این خرید را تایید نکرده است.حتی در چند هفته گذشته خریدهای فیس بوک سر و صدای زبادی به پا کرده که  اینساگرم نمونه‌ای از این خریدهاست.

اما کارشناسان معتقدند که فیس بوک با این خرید به دنبال توسعه فعالیت ،قدرت و بیشتر دیده شدن در دنیای ارتباطات و فن آوری است. به این دلیل که  هم اکنون ،حضور  مردم جهان و بخصوص جوانان در فیس بوک بالاست. اما فیس بوک به دنبال حضور بیشتر در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌باشد. حضوری که اگر محقق شود به معنای:همه گیر شدن این شبکه مجا زی و در دسترس تر بودن آن نیز می باشد.

البته قابل توجه است،برای مشاهده ی عملی شدن این موضوع و پیشامد ها واهداف نا معلوم  آن باید به آینده چشم دوخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.