سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاهش پيوسته شاخص ها در بورس تهران

شاخص كل در بازار امروز سه شنبه با 45.1 واحد كاهش به رقم 24 هزار و 803 واحد رسيد.

همايون دارابي كارگزار بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب كه شاخص صنعت با 43.5 به عدد 21 هزار و 249 واحد به ثبت رسيد افزود: نمادهاي مديريت پروژه هاي نيروگاهي 17.67، مخابرات 9.56 و سرمايه گذاري غدير با 7.5 واحد بيشترين تاثير را در افت شاخص داشت.
ويي تصريح كرد: در جريان معاملات امروز 160 ميليون و 106 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 66 ميليارد و 276 ميليون تومان در 16 هزار و 43 نوبت مورد خريد و فروش قرار گرفت.
اين كارگزار اظهار داشت: نمادهاي سيمان پارس خوزستان، پارس خزر و همچنين قند مرودشت و گروه ملي بهترين صف هاي خريد و فروش را به خود اختصاص داد.
دارابي يادآور شد: سيمان فارس خوزستان 13 ميليون و 441 هزار، صنايع لاستيكي سهند 5 ميليون و 932 هزار و مديريت پروژه هاي نيروگاهي 5 ميليون و 485 هزار سهم بيشترين حجم معاملاتي را در تالار شيشه اي شاهد بود.
وي بازگشايي سايپا ديزل، آرتاويل تاير، پتروشيمي شازند، نيرو محركه و توقف كارخانه آلومينيوم را از اتفاقات بورس تهران ياد كرد.
دارابي با بيان اينكه بازار تهران تحت تاثير تحولات اخير سياسي و اقتصادي كشور قرار گرفته است خاطرنشان كرد: مذاكرات 1+5،‌ برگزاري جلسات دادگاهي و تغييرات ناگهاني قيمت ها سبب شده كه سهامداران با علاقه وارد بازار نشوند./ي

برچسب ها: بورس ، شاخص ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.