سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از گذشت از هفت خوان؛

صالح آباد شرقی صاحب دهياري شد

دهياري صالح آباد شرقي از توابع شهرستان ري امروز افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران   فرماندار شهرری در این مراسم فرایند صاحب دهیاری شدن این روستا را نيازمند برنامه ريزي دقيق تري عنوان كرد و گفت: از آنجایی كه این روستا در دل شهر قرار داشت، فرایند طولانی و بسیار حساسی را طی كرد و همچنان هم ادامه دارد .
  امیرحسین باقرنژاد افزود: بدليل اينكه در این دهیاری مرزهای تفكیك و جداسازی در اموری كه دهیار و شورا باید ورود پیدا كند انجام نشده ، هنوز به صورت صد درصدی فعالیتش آغاز نشده است و اين امرحدود چند ماه طول می كشد.
 وی با اشاره به مشكلات این روستا اظهار داشت: این روستا خصوصا در مسیر امامزاده ابوالحسن (ع) مشكلات بسیاری از جمله معابر، روشنایی و آسفالت دارد كه با اعتبار 7 میلیارد ریال فقط حدود 700 متر از این خیابان را می توان آسفالت كرد.
وی از دهیار روستا خواست تا در محاسبات مالی و حسابرسی دقت كند تا هم اعتبارات به حق جذب شود و هم با تلاش در جذب اعتبارات از خود شهر و استان بتوان برای آبادانی این روستا هزینه كرد.
در ادامه این مراسم دهیار صالح آباد شرقی خدمات عمرانی فرهنگی به مردم منطقه را از مهمترین اهداف تشكیل این دهیاری برشمرد و گفت: از بزرگترین مشكلات این منطقه ساماندهی امر مسكن است. 
روزبه فردوسی افزود: بناهای این روستا در حدود 35 سال قدمت دارد كه بدون هیچ گونه نظارت مهندسی ساخته شده است و از مسوولین می خواهیم با نوسازی و دادن مجوز برای ساخت مسكن چند طبقه، مشكل ساخت و ساز منطقه رفع شود.
 وی در خصوص دیگر مشكلات منطقه اظهار داشت: ساماندهی فاضلاب، پیگیری آب آشامیدنی سالم، ایجاد فضاهای ورزشی- آموزشی- فرهنگی و بهداشتی در حد توان منطقه و رفع معضل بیكاری جوانان صالح آباد از دیگر مشكلات این روستا می باشد كه امیدوارم با یاری مردم منطقه این مشكلات برطرف شود.
 شایان ذكر است روستای صالح آباد شرقی در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان واقع شده است كه تعداد 7 هزار نفر جمعیت دارد و قبلا تحت پوشش شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 بوده است/ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.