سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل سازمان اموال تمليكي

زيان انباشته شده سازمان اموال تمليكي در سال جاري جبران مي شود

پس از خروج سازمان اموال تمليكي از زيان دهي در سال گذشته پيش بيني ميشود با تحقق برنامه هاي مدون در قالب بسته سياستي ابلاغي، زيان انباشته شده طي سالهاي اخير در سال جاري جبران شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) اردشير محمدي با اعلام اين مطلب افزود : در سال گذشته با برنامه ريزي صورت گرفته افزايش بهره وري و مديريت صحيح در هزينه كرد ها و تعيين تكليف به موقع اموال منقول و غير منقول سبب شده كه سازمان پس از سالها از زيان دهي خارج و به سود دهي برسد كه پيش بيني ميشود امسال با ادامه اين روند علاوه بر تداوم سود دهي , زيان انباشته شده سازمان كه سالهاي متمادي وجود داشته جبران گردد. 

محمدي تاكيد كرد : با تشكيل كار گروه درآمد هزينه فرايند فروش هزينه ها و درآمدها رصد و سياست ها و برنامه هاي كارگروه اجرائي مي شود كه در سال جاري نيز بايد با جديت اين موارد از سوي اعضاي كار گروه پيگيري شود تا بتوانيم به اهداف مورد نظر از جمله سود دهي ويژه و جبران زيان انباشته شده برسيم .

وي اظهار داشت: براي دستيابي به هدف مورد نظر معاونت هاي مربوطه نسبت به بررسي فرايند فروش و عملكرد در حوزه منقول و غير منقول اقدام لازم را انجام و نتيجه را گزارش دهند تا براساس آن برنامه هاي مورد نظر براي تداوم سود دهي اجرائي شود .

به گفته وي تعيين تكليف سريع دقيق و صحيح اموال منقول و غير منقول تعيين تكليف كالاهاي سنواتي موجود احتمالي تداوم تلاش مستمر كاركنان تعامل با سازمانهاي ذيربط برگزاري مزايده هاي ويژه حراج و برگزاري جلسات منظم و مشترك با مسئولان ستادي و مديريت هاي استاني از ديگر عواملي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد تا برنامه هاي سازمان در اين خصوص به درستي محقق شود./س

برچسب ها: اقتصاد ، هزینه ، درآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.