سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان معاون نخست وزير رژيم‌ صهيونيستي به نقش اين رژيم در جاسوسي از ايران

"موشه‌ يعالون" معاون نخست وزير رژيم‌صهيونيستي توسل به ويروس‌هاي قدرتمند رايانه‌اي مانند "فليم" را که به تازگي کشف شده، براي مقابله با ايران موجه دانست و به نقش اين رژيم براي جاسوسي از ايران اذعان كرد.

خبرگزاري فرانسه،  "يعالون" در گفتگو با راديو نظامي رژيم‌صهيونيستي براي توجيه اين خرابكاري ادعا كرد: براي هر کس که تهديد ايران را تهديدي چشمگير مي داند، متوسل شدن به تدابير متفاوت از جمله اين تدبير،موجه است.

اين سخنان يعالون شايعات مربوط به مداخله احتمالي اسرائيل را در اين برنامه رايانه اي تقويت کرد.

شرکت برنامه نويسي ضد ويروس روس کاسپرسکي دوشنبه اعلام کرد يک ويروس رايانه اي را با قدرت تخريب بي سابقه موسوم به فليم کشف کرده است که به عنوان "سلاح سايبري" عليه شمار زيادي از کشورها مورد استفاده قرار گرفته است.

اين شرکت روسي در بيانيه اي اعلام کرد: پيچيدگي و قدرت عمل اين برنامه که به تازگي کشف شده است از پيچيدگي همه ديگر تهديد کنندگان سايبري که تاکنون شناخته شده است، فراتر مي رود.

بنابراعلام اين شرکت روس، قدرت "فليم" بيست برابر برابر بيشتر از استاکس نت است.

ويروس استاکس نت ويروسي است که سال 2010 کشف شد.

اين شرکت روسي ادعا کرد فليم قادر است اطلاعات مهمي را که نه فقط در رايانه ها ذخيره شده است سرقت کند بلکه مي تواند اطلاعاتي را از روي سامانه هاي هدف گرفته ، اسناد بايگاني شده ، تماس هاي کاربران و حتي اطلاعاتي صوتي مکالمات ، بربايد.

کاسپرسکي اعلام کرد: کشفيات اوليه اعلام مي کند اين بدافزار از دو سال پيش يعني از مارس 2010 در سيستم هاي رايانه اي وجود داشته است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.