سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بازسازی 4 دیگ بخار شرکت پالایش نفت اصفهان

با همکاری شرکت های توانمند داخلی و با نظارت متخصصان پالایشگاه 4 دیگ بخار شرکت پالایش نفت اصفهان به طور کامل بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه اصفهان با بیان این مطلب گفت:در این شرکت 6 دیگ بخار با ظرفیت هر کدام 220 تن فعال است که به عنوان محرک اصلی واحدهای عملیاتی وظیفه ایجاد بخار و برق را بر عهده دارند.

محمد چمن پیرا با اشاره به اینکه 33 سال از بهره برداری پالایشگاه اصفهان می گذرد اظهار داشت:یکی از دیگ ها در زمان جنگ تحمیلی دچار آسیب شده بود و سال های گذشته تعمیر و بازسازی گردید و یکی دیگر از آنها نیز در حدود 15 سال پیش ساخته و به مجموعه قبلی اضافه شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود:مراحل بازسازی این 4 دیگ بخار شامل خرید،ساخت و سواره و پیاده کردن آن می باشد که به کمک شرکت های توانمند داخلی و بدون نیاز به شرکت های خارجی د رحال بازسازی است.

چمن پیرا ادامه داد:هر کدام از دیگ های بخار به مدت 7 ماه بازسازی می گردد که به طور تقریبی 32 ماه طول خواهد کشید این بازسازی ها از دی ماه سال گذشته آغاز شده است و پیش بینی می شود تا شهریورماه سال 1393 به پایان برسد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.