سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه کیف پول الکترونیک همکاری مشترک پارک فناوری دانشگاه تهران و بانک تجارت

با توجه به این که هشتم خرداد روز بین الملل برای دانشگاه تهران نامگذاری شده بانک تجارت به عنوان یک بانک دانشگاهی و فرهنگی احساس مسئولیت می کند که در کنار دانشگاه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران، دکتر محمدرضا رنجبر فلاح مدیر عامل بانک تجارت در دومین جشنواره روز بین الملل دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران گفت:بانک تجارت با تلفیق 12 بانک دیگر تاسیس شده و تجربه چندین بانک بین الملل را در درون خود دارد و باید ارتباطات خود را به عنوان یک بانک مترقی حفظ کند.
وی افزود: تاکنون بیشترین مبادلات بانکی از طریق بانک تجارت صورت گرفته و حتی زمانی که بیشتر بانک ها تحریم شدند بانک تجارت در زمینه نقل و انتقالات ارزی فعالیت می کرده و همیشه ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه های بزرگ از جمله دانشگاه تهران داشته است.
وی تصریح کرد:بانک تجارت با داشتن 1400 شعبه و 22000 پرسنل در دانشگاه های مختلف شعبه دارد و تفاهم نامه های متعددی را با دانشگاه های مختلف منعقد کرده و چون این بانک رسالت خود را توسعه اقتصادی کشور می داند از پروژه های بزرگ حمایت می کند.
وی در خصوص کیف پول الکترونیک گفت: قرار است این پروژه با همکاری پارک فناوری دانشگاه تهران و بانک عملیاتی شود و به طوری که ایده از دانشگاه و تامین منابع مالی برعهده بانک باشد.
وی خاطرنشان کرد: جذب دانشجویان نخبه و نمونه جزء نیازهای کشور است که بانک نیز در این زمینه از پژوهش ها و پایان نامه های دانشجویانی که تمایل به همکاری داشته باشند و دیدگاهها و طرح های آن ها قابلیت کاربردی شدن داشته باشد حمایت می کند.
رنجبر فلاح تصریح کرد: با توجه به این که تعداد زیادی از دانشجویان خارجی در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل هستند و با توجه به این که بانک تجارت شعب متعددی در کشورهای مختلف دارد می توان از این نیروها در کشورهای خودشان استفاده کرد.
وی در پایان گفت: بانک تجارت به عنوان یک بانک فرهنگی و دانشگاهی است که در کنار دانشگاه ها به ویژه دانشگاه تهران قرار گرفته است و خود را به عنوان حامی دانشجویان معرفی می کند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.