سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/شناگر خراسانی عضو تیم ملی:

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتم را از سر گرفته ام

شناگر خراسانی عضو تیم ملی گفت: پس از استراحتی دوماهه، تمرینات تخصصی و بدنسازیم را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتم را از سر گرفته ام.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پاشا وحدتی اظهار کرد: پس از بازماندن از مسابقات المپیک 2012 لندن، استراحتی دوماهه را سپری کردم و هم اکنون تمرینات ورزشیم را با انگیزه بالا در استخر استادیوم آزادی تهران زیرنظر خشايار حضرتي، سرمربی تیم ملی شنا دنبال می،کنم.

وی رقابت های مهم این رشته ورزشی طی ماه های آینده را مسابقات شنا قهرمانی آسیا عنوان کرد و گفت: این مسابقات در تمامی رده های سنی، آبان ماه امسال در كشور امارات برگزار می شود که برای کسب مقام در این بازی ها تلاش می کنم.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی خود، اعلام کرد: از 7 سال گذشته تاکنون رکورد دار ماده 100 متر کرال سینه در رده سنی جوانان و رکورد دار 50 متر کرال سینه در بخش بزرگسالان از 3 سال پیش تا کنون هستم.

وحدتی اظهار کرد: رکورد 50 متر کرال سینه به ثبت رسیده توسط من 23 ثانیه و 21 صدم ثانیه است که امیدوارم بتوانم با پشتکار این زمان را به 22 ثانیه کاهش دهم و رکورد خود را نیز بزنم.

گفتنی است؛ از جمله افتخارات این ورزشکار خراسانی مقام قهرمانی مسابقات شنا دانش آموزی جهان در سال 2005 و مدال نقره مسابقات آسیایی بزرگسالان در سال 2009 می باشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.