سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/مربی پیشکسوت بوکس خراسان رضوی:

برنامه های هیأت بوکس استان در درازمدت به ثمر می نشیند

مربی پیشکسوت بوکس خراسان رضوی تغییرات بوجود آمده در هیات را خون تازه ای در رگهای این ورزش خواند و گفت: برنامه ریزی کادر فعلی هیأت بوکس استان در درازمدت به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هادی ایمانی افزود: با تغییرات به وجود آمده در هیأت بوکس خراسان رضوی و فعالیت های خوب کادر اجرایی در مدت زمانی کوتاه، آینده ای مثبت را می توان برای بوکس استان در سال های آینده ترسیم کرد.

وی گفت: اعضای جدید هیأت بوکس خراسان رضوی با عزمی جدی به منظور تقویت این ورزش در ابعاد مختلف ورزشی، اداری و محل تمرین ورزشکاران در حال تلاش هستند.

وی غیرفعال بودن کمیته های داوران و مربیان را در گذشته یکی از مشکلات بوکس خراسان رضوی اعلام کرد.

این داور ملی بوکس افزود: رسیدگی به سالن های این رشته ورزشی همچون سالن واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد توسط هیأت بوکس، فضای مناسبی برای استفاده ورزشکاران است.

مربی بوکس خراسان رضوی با اشاره به وجود استعداد و علاقه ورزش به بوکس در این استان، اظهار کرد: در سال های نه چندان گذشته در بعد قهرمانی عملکرد خوبی را از ورزشکارانی مانند امیر خرسندی، جواد افراخته، ارشاد روح بخشیان و محمد شوریان شاهد بودیم.

ایمانی معتقد است: برای توسعه و ارتقاء سطح کیفی این ورزش در استان می بایست از رده سنی پایه برنامه ریزی کرد و آموزش های لازم را به کودکان و نوجوانان مستعد انتقال داد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.