سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهيدات انتظامي در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام‌خميني (ره)

هماهنگي‌هاي لازم جهت برقراري امنيت در تهران صورت گرفته است

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در تشريح عملكرد ماموران پليس تهران بزرگ در بيست‌وسومين مراسم ارتحال امام خميني (ره) گفت: مجموعه پليس تهران بزرگ از 24 ساعت پيش از آغاز مراسم در آماده‌باش كامل هستند.


به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سردار حسين ساجدي‌نيا صبح امروز در حاشيه جلسه هماهنگي برگزاري بيست و سومين مراسم ارتحال امام خميني (ره) در قرارگاه روح‌الله گفت: بيش از يك ماه از راه‌اندازي قرارگاه امام خميني (ره) در نزديكي حرم مطهر مي‌گذرد و با راه‌اندازي اين قرارگاه بهترين سرويس‌دهي به زائران مي‌دهيم.
وی بيان داشت: از نظر اقدامات ترافیکی تمهیدات لازم اندیشیده شده که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.
ساجدی‌نیا ادامه داد: در مورد مسائل امنیتی و برخورد با سودجویان مجموعه پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی به صورت نامحسوس در بین جمعیت حضور خواهند یافت تا پیشگیری‌های لازم صورت گیرد این در شرایطی است که در سالهای گذشته مورد خاصی در این زمینه مشاهده نشده بود.
وي با اشاره به اينكه هماهنگي‌هاي لازم در خصوص پوشش انتظامي و ترافيكي بالگردها صورت گرفته است، افزود: در اين روز بالگردهاي هواناجا در اختيار قرارگاه روح‌الله قرار دارند كه اين تعداد براي كنترل معابر، جاده‌ها و همچنين كنترل انتظامي و امنيتي كافي است..
ساجدي نيا با بیان اینکه گشت‌های ناجا از 5 روز قبل از شروع مراسم ارتحال امام در اطراف محدوده حرم کار خود را آغاز خواهند کرد، گفت: مأموریت در این بخش تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
وي افزود: نمايندگان و راهوران استان‌ها و شهرستان‌ها كه وظيفه راهوري و انتقال زائران را بر عهده دارند، در جلساتي در مورد چگونگي نحوه ورود به مرقد، پاركينگ‌ها و غيره توجيه شده‌اند..
ساجدي‌نيا با بيان اينكه ماموران پليس پيشگيري و آگاهي تهران بزرگ براي كنترل نامحسوس افراد در راستاي جلوگيري از فعاليت افراد سودجو و سارقان به صورت نامحسوس در ميان جمعيت حضور دارند، گفت: كليه مجموعه پليس آگاهي از 24 ساعت پيش از آغاز مراسم در حالت آماده‌باش كامل قرار دارند و كلانتري‌ها نيز در سطح شهر تهران وظيفه برقراري نظم و امنيت را بر عهده دارند.
فرمانده تهران بزرگ درباره ساماندهي دستفروشان خاطرنشان كرد: امسال با همکاری شهرداری ساماندهی دست‌فروشان به صورت کامل انجام شده است تا مشکل خاصی در این بخش به وجود نیاید./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.