سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرايي سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام كرد:

ايجاد ابزارهاي جديد در بازار سرمايه

رسيدگي به اختلافات در كوتاهترين زمان و استفاده از ابزارهاي جديد نقش مهمي در ايجاد شفافيت و هدايت سرمايه در بورس دارد.

علي سعيدي معاون اجرايي سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب كه ايجاد ابزارهاي جديد در بازار سرمايه به منظور تنوع بخشي بازار کمک مي کند، افزود:ارائه ابزارهاي نوين مي تواند نقش مهمي بر بازار سرمايه در ايجاد شفافيت و هدايت سرمايه ها در بورس داشته باشد.
وي تصريح كرد: با توجه به نقش سازمان بورس در تشويق سرمايه گذاران براي ورود سرمايه هايشان به بورس اين سازمان وظيفه دارد با ايجاد ابزارهاي جديد تنوع سرمايه گذاري را براي سهام داران بالا ببرد.
معاون اجرايي سازمان بورس از رسيدگي به اختلافات در زمان كوتاه به عنوان مهمترين مزيت بورس براي بنگاه هاي اقتصادي و سرمايه گذاري نام برد و گفت: در قانون پيش بيني شده كه اختلافات در پروژه هاي اقتصادي طي زمان كوتاهي به نتيجه برسد.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر بسياري از مكانيزم هايي كه در بورس بزرگ وجود دارد در بازار سرمايه ايران مشاهده مي شود، گفت: براساس زماني كه سرمايه گذار در بازار سرمايه وارد شد براي سرمايه گذاري باز هم نياز به اطلاعات دارد كه با ورود به سايت كدال و به صورت آنلاين قابل دسترسي است.
سعيدي از تبديل بورس به منبعي مطمئن براي تامين مالي صحبت به عمل آورد تاكيد كرد: با توجه به اين مهم زماني كه يك سرمايه گذار يا ناشر دچار اختلاف شود محل امني براي پيگيري اين اختلاف براي سرمايه گذار در بازار سرمايه وجود دارد.
وي از رسيدگي به اختلافات در زمان كوتاه به عنوان مهمترين مزيت بورس براي بنگاه هاي اقتصادي و سرمايه گذاري ذكر كرد و خاطر نشان كرد: بايد اختلافات در پروژه هاي اقتصادي طي زمان كوتاهي به نتيجه برسد./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.