سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير نيرو خبرداد:

تقويت نظارت بر پيمانكاران پروژه هاي صنعت آب و برق

وزير نيرو گفت: در طول دولت نهم و دهم بيش از هزار پروژه آب و برق در كشور انجام شده و يا در حال انجام است كه توسط پيمانكاران مختلف انجام مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،مجيد نامجو وزير نيرو در حاشيه اولين همايش HSE در جمع خبرنگاران گفت: بيش از هزار پروژه در دولت نهم و دهم در سراسر كشور انجام شده و يا در حال انجام است كه حدود 65 هزار ميليارد تومان آن مربوط به بخش برق مي باشد.
وي افزود: اين حجم عظيم پروژه هاي در بخش آب و برق ضرورت ايجاد مي كند كه به ايمني و بهداشت محيط زيست بيش از گذشته توجه كرده و اهميت پيدا كند.
وي ادامه داد: در اولين همايش كه با تاكيد بسيار مسئولين برگزار شد مقالات خوبي براي طراحي و ارتقاء ايمني در صنعت آب و برق شده تا حوادث احتمالي را در اين بخش ها به حداقل برساند.
وي با بيان اينكه وزارت نيرو يك وزارتخانه پروژه محور است اظهار داشت: بيشتر پروژه هاي اين وزارتخانه را پيمانكاران بخش خصوصي اجرا مي كنند و لازم است كه در ايمني و بهداشت محيط زيست نظارت قوي صورت گيرد.
وي خاطر نشان كرد: برخي پيمانكاران درجه دو و سه ممكن است با مشكلاتي مانند نبود بيمه مواجه باشند اما اين مشكلات رافع مسئوليت آنان از اجراي HSE نمي باشد و لازم است كه آنها قوانين مربوط به ايمني و بهداشت محيط زيست را رعايت كنند.

برچسب ها: نیرو ، آب و برق ، وزارتخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.