سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اختصاص 17 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آبادانی به تهران

معاون فرماندار آبادان گفت: 17 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آبادانی به مرقد ملکوتی امام راحل اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شهاب صدیقی امروز در آبادان اظهار کرد: در جلسه‌ای که به‌منظور رهسپاری زائران آبادانی به مراسم ملکوتی امام راحل تشکیل دادیم مقرر شد کاروان زیارتی عزاداران آبادانی از 12 خردادماه ساعت 17 از محل مصلای آبادان به سوی تهران حرکت کنند.

وی افزود: به‌منظور رفاه حال زائران مرقد امام راحل گروه‌های پیشرو خدماتی به همراه خدمه و اورژانس پزشکی کاروان زیارتی را همراهی می‌کنند.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: در نظر داریم با توزیع بسته‌های ویژه فرهنگی در بین زائران علاوه بر آشنایی بیشتر آنان با شخصیت امام خمینی(ره)، در بالا بردن کیفیت فرهنگی کاروان‌های اعزامی از آبادان گام برداریم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از شخصیت رهبر کبیر انقلاب گفت: شخصیت قوی و ماندگار امام خمینی(ره) در دل‌های مردم این مرز و بوم آنچنان رخنه کرده است که هر ساله بر تعداد زائران مرقد مطهر وی افزوده می‌شود و کاروان‌های بیشتری از شهرستان‌ها به سوی تهران حرکت می‌کنند.

صدیقی اضافه کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی منطقه در راستای انجام وظایف خود در این زمینه اقدام کرده و از زوار آبادانی نیز می‌خواهیم آنها را بیش از پیش یاری رسانند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های پیش این سفر به سلامت انجام و مراسم عزاداری آن بزرگوار در خور شأن و باشکوه هر چه تمام برگزار شود./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.