سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي عرضه در شبكه نمايش خانگي؛

پیش تولید نمايش "گرگ خیالباف" آغاز شد

نمایش "گرگ خیالباف" به کارگردانی مهدی مهدی آبادی و تهیه کنندگی امیرعباس تقی پور، توسط شرکت فرهنگ فیلم تهران برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران، نمایش "گرگ خیالباف" که پیش از این در تالار هنر و فرهنگسرای ارسباران بر روی صحنه رفته، مراحل پیش تولید خود را در استودیوی فرهنگ سپری می کند.
این نمایش روایت‌گر داستان گرگ قصه‌‌هاست که از سرزمین قصه خسته شده و روزی تصمیم می‌گیرد که به سرزمین انسان‌ها بیاید. اما پس از اینکه پا به سرزمین انسان‌ها می گذارد و با انسان‌ها دوستی می‌کند، پی می برد که در انسان‌ها هم خوی گرگی وجود دارد او باز تصمیم می گیرد به سرزمین قصه بازگردد و با خود می‌اندیشد: " یه گرگ بد تو قصه بودن بهتر از یک انسان تو واقعیته"
مجید نصیری، علی حاجی‌بنده، سپیده کرمی و سعیده رضایی بازیگران این نمایش هستند.
از دیگر عوامل نمایش گرگ خیالباف می توان به مینو آقایی مهر، علاء سیادت، گلناز اصل دین دستیاران کارگردان، رضا شعبانی آهنگساز، آرش شریف زاده طراح دکور، بهزاد ناظری مدیر تولید و سید مهدی محمدی مدیر روابط عمومی نام برد.
نمایش فوق ويژه گروه سني کودکان می باشد و زمان آن نیز حدود 45 دقيقه خواهد بود.
گفتنی است اين شرکت از حدود پنج سال پيش با هدف توليد و توزيع آثار نمايشي برتر و با شعار "تئاتر در خانه" به توليد آثاري چون مكبث، هملت،‌ سودادخت، ماکاندو، آدم برفی، يه شهر بي پرنده، رمپل، مش مش قلي خان، نقالی ایرانی و  فيلم كوتاه خاطرات گمشده پرداخته و پيش از اين نيز با صدور اطلاعيه اي آمادگي خود را براي حمايت از گروه هاي نمايشي كه قصد توليد نسخه ويديويي آثار خود را دارند اعلام كرده بود./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.