سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مكبث ميهمان شب هاي مسكو مي‌شود

نمايش مكبث به كارگرداني ابراهيم پشت كوهي آبان ماه 91 ميهمان جشنواره شب هاي مسكو مي شود.

ابراهيم پشت كوهي نويسنده و كارگردان تئاتر در خصوص آخرين فعاليت هايش به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: هم اكنون نمايش مثل آب براي شكلات را تمرين مي كنيم كه قرار است در بندرعباس به اجراي عمومي برسد.
وي افزود: اين نمايش براساس رمان مثل آب براي شكلات نوشته لورا اسكوئيل است كه آن را تاليف كرده ام.
پشت كوهي تصريح كرد: داستان اين نمايش براساس يك سنت است كه مي‌گويد دختر تا زماني كه مادرش زنده است نمي تواند ازدواج كند و اين موضوع زمينه ساز تراژدي مي شود و اتفاقاتي مي‌افتد كه داستان اين نمايش را شكل مي ‌دهد.
اين كارگردان ابراز كرد: ويژگي اي كه اين نمايش را متفاوت مي‌كند دكور آن است اين دكور آشپزخانه منزل است و تماشاگران به نوعي وارد خانه مي‌شوند و در حين اجراي نمايش غذا براي آن ها سرو مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين شكل اجرايي تاكنون در ايران ارائه نشده است بيان  داشت: در اين نمايش 10 بازيگر ايفاي نقش مي‌كنند و اجراي عمومي آن شهريور ماه خواهد بود.
پشت كوهي گفت: نمايش مكبث را نيز آبان ماه و در تاريخ 23 نوامبر به جشنواره شب هاي مسكو در شهر مسكو مي‌بريم.
وي افزود: اين جشنواره معتبر كه هر ساله برگزار مي شود براي اولين بار ميزبان يك گروه تئاتري ايراني است.
اين كارگردان در خصوص نمايش حقيقت العشق نيز اظهار داشت: هم اكنون منتظر روشن شدن تكليف اين اجرا در خارج از ايران هستيم كه هنوز قطعي نشده است.
وي ادامه داد: نمايش مكبث و كمدي الهي را نيز در شهريور امسال در كرج به اجراي عموم مي‌بريم و همچنين تكليف اجراي عمومي دو نمايش فروش يك روح سركش و كمدي الهي در تهران به زودي مشخص مي‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.