به گزارش خبرنگار علمی
باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حسین امامی، دبیر علمی همایش با بیان این مطلب درباره عنوان های این کارگاه اظهار داشت: کارگاه هايی با عناوین برند سازی شخص با رسانه های اجتماعی بازار یابی با رسانه های اجتماعی، ملاحظات پژوهشی در رسانه های اجتماعی و کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان ها همزمان با برگزاری همایش برگزار خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها می توانند با شروع ثبت نام علاوه بر ثبت نام برای شرکت در همایش حضور در یکی از این کارگاه ها را نیز انتخاب کنند.
یادآور می شود: نخستین همایش روز رسانه اجتماعی 1 تیر ماه برابر با 30 ژوئن 2012 همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار می شود./ح