سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تيم ملي بسكتبال:

ليست احتمالي اعزامي به اردن با بازيكنان اصلي/ تمرينات تيم ملي هنوز كامل نيست

در حالي كه هنوز ليست تيم اعزامي به مسابقات غرب آسيا در درون رسماً اعلام نشده با اقدام ملي پوشان مختلف براي كارهاي خروجي، تركيب اصلي تيم مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، كامراني، داودي، اصلاني، نيكخواه بهرامي، آفاق، كاردوست‌آتشي، داورپناه، داوري، ساهاكيان و ارغوان بازيكناني هستند كه اعزامشان به اردن قطعي به نظر مي رسد و از بين محمدحسن زاده و چند بازيكن جوان ديگر هم يك بازيكن به اين تركيب اضافه مي شوند.
*بازگشت باهران به  اردوها
علي باهران كه پيش از سفر خارج از كشور در هفته هاي گذشته،‌هماهنگي اي هم با مشحون مدير تيم هاي ملي داشت از زمان شروع تمرينات اطلاع نداشته و علت غيبت اين بازيكن در روزهاي اوليه اردو نيز همين بود.
باهران در اين مورد مي گويد: با اولين بليت پرواز، خودم را به ايران رساندم، من از تغيير برنامه شروع تمرينات اطلاع نداشتم و متأسفانه پرواز ديگري هم براي زودتر رسيدن به ايران نبود، اما از امروز به تمرينات تيم مي روم.
وي ادامه داد: درست است كه بازيكنان ذوب آهن امسال تمرين بسكتبال نداشته اند اما به تمرينات بدنسازي و ه وازي خود ادامه مي داديم و قطعاً با بدن آماده وفق پيداكردن باتمرينات بسكتبال كار سختي نخواهد بود.
*تمرين تيم ملي و غيبت برخي خبرنگاران
در حالي كه نمايندگان برخي رسانه ها براي تهيه گزارش و مصاحبه از تيم ملي در تمرين صبح ديروز دعوت فدراسيون را قبول كرده بودند برخي خبرنگاران با سابقه و جديد هم به خاطر زمان بد در نظر گرفته شده و اعتراض بر اين محدوديت در زمان اعلام نشده به سالن بسكتبال آزادي نرفتند.
با اين وجود محمد رضا مشحون مدير تيم هاي ملي به خبرنگاران حاضر در سالن اعلام كرد كه هيچ محدوديتي براي تهيه گزارش از تمرينات طول هفته تيم ملي وجود ندارد.
*خط خوردن 3 بازيكن
اميرصديقي، آرمان زنگنه و حسين رحمتي بازيكنان جوان مهرام خيلي زود از تيم ملي بزرگسالان خط خوردند تا منتظر تشكيل تيم ملي ب باشند.
شنيده مي شود موسي نبي پور نياز به عمل جراحي به خاطر مصدوميت هاي اواخر فصل ليگ برتر دارد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.