سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

رقابت کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی در جام ترکیه

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بین‌المللی جام پیروزی ترکیه، کشتی‌گیران نوجوان ملی‌پوش مازندرانی برای کشورمان به روی تشک می‌روند.

       به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا نوری‌زاده امروز در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که روزهای 19 تا 22 خرداد با حضور کشورهای مختلف جهان در شهر گوش آداسی ترکیه برگزار می‌شود، کشتی‌گیران کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 27 کشتی‌گیر نوجوان در قالب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی به دیدار حریفان خود می‌روند که از این تعداد پنج کشتی‌گیر از مازندران هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره کشتی‌گیران مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: صابر خانجانی در وزن 46 کیلوگرم، علی محمدزاده در 50 کیلوگرم، حسین روزبه در 63 کیلوگرم و رضا مظفری در 69 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیر آزاد و علی ارسلان نیز در وزن 54 کیلوگرم رشته فرنگی برای کسب مدال به مصاف حریفان می‌روند.

نوری‌زاده از حضور مربیان مازندرانی در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: سید مراد محمدی به عنوان سرمربی و مهدی نیک‌منش و یعقوب نجفی نیز به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد در کادر فنی حضور دارند.

وی در ادامه از میزبانی شهرستان آمل در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی استان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها 13 تا 16 خرداد در خانه کشتی آمل برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی استان نیز در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

نوری‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها 21 تا 23 خرداد به میزبانی محمودآباد برگزار می‌شود و نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی منتخب تیم مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت می‌شوند./ج1


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.