سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

280 روستای استان تهران مجهز به ماشین حمل زباله شدند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران از تجهیز 280 روستای استان تهران به ماشین آلات مکانیزه حمل زباله خبر داد.

حمید اردوخانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: استانداری تهران اواسط سال 90 طرحی را برای تجهیز روستاهای دارای دهیاری به ماشین های حمل زباله تصویب کرد که در راستای اجرای آن تاکنون 280 روستای استان تهران به ماشین های مکانیزه حمل زباله مجهز شده اند.
 
وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح، روستاها و بخش های متمرکز علاوه بر ماشین آلات مکانیزه، به سطل های زباله مکانیزه نیز مجهز شده اند.
 
اردوخانی میزان اعتبار صرف شده برای تجهیز روستاها به ماشین آلات مکانیزه حمل زباله را 120 میلیارد ریال ذکر کرد.
 
وی گفت : شهر جلیل یکی مناطق تابعه شهرستان پیشوا است که به صورت کامل به ماشین آلات و سطل های زباله مکانیزه مجهز شده اند .
 
اردوخانی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های استانداری تهران، تجهیز روستاها و بخش ها به ایستگاه های آتش نشانی است که تاکنون 15 دهیاری استقرار ایستگاه های آتش نشانی را دارند.
 
وی افزود: از سال گذشته تاکنون 24 پایگاه آتش نشانی در سطح مناطق مختلف روستایی شهرستان های استان تهران مستقر و کار اطفای حریق را انجام می دهند که در شهرستان پیشوا نیز این فعالیت در بخش جلیل آباد انجام شده و این بخش به یک دستگاه ماشین آتش نشانی مجهز شده است.
 
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: با تأمین اعتبارات مورد نیاز، در آینده ای نزدیک بخش مرکزی شهرستان پیشوا نیز به ایستگاه آتش نشانی مجهز خواهد شد.
 
وی افزد: شهرستان پیشوا در سال های گذشته، یکی از مناطق محروم استان تهران بود که با تلاش دولت خدمتگزار، توجه خاص وزارت کشور و استانداری تهران، خدمات قابل توجهی در آن انجام شده و این منطقه محرومیت زدایی شده است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.