سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توليد فيلم هاي مستند و داستاني ديني

مسئول اداره سينمايي و رسانه اي مركز فرهنگي و هنري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از توليد فيلم هاي كوتاه مستند و داستاني ديني توسط اين مركز خبر داد.

حجت الاسلام مهدي بنكدار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: توليد آثار مستند و داستاني با حمايت مادي و معنوي مركز فرهنگي و هنري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در دستور كار قرار دارد.
وي با اشاره به بودجه اختصاص داده شده به هر فيلم گفت: با توجه به ويژگي ها و شرايط هر فيلم حدود 7 ميليون تومان به فيلم هاي كوتاه مستند و داستاني با موضوعات ديني اختصاص پيدا مي كند.
حجت الاسلام بنكدار ادامه داد: سال گذشته بيش از 10 اثر ديني از سوي مركز فرهنگي و هنري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم تهيه شده است.
*برگزاري نشست هاي تخصصي نقد فيلم هاي ديني
حجت الاسلام بنكدار گفت: نشست هاي تخصصي نقد و تجليل فيلم هاي حوزه دين در سال جاري برگزار مي شود.
وي ادامه داد: در اين نشست ها آثار برگزيده سينماي حرفه اي در عرصه موضوعات ديني با حضور عوامل فيلم، نويسنده و كارگردان در سالن همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد.
مسئول اداره سينمايي و رسانه اي مركز فرهنگي و هنري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم گفت: نقد و بررسي 3 اثر از پرويز شيخ طادي كارگردان فيلم روزهاي زندگي يكي از برنامه هاي اين مركز است.
وي با اشاره به يكي ديگر از آثاري كه در نشست هاي تخصصي نقد فيلم به آن پرداخته مي شود، افزود: فيلم بوسيدن روي ماه اثر همايون اسعديان در نشست تخصصي نقد فيلم با حضور عوامل آن برگزار مي شود.
وي با اشاره به اينكه امسال چهار نشست تخصصي نقد فيلم برگزار مي شود افزود: اين نشست ها با حضور دانشجويان، طلاب، حوزويان و فضلا و ساير علاقه مندان در نهادهاي مختلف برگزار مي شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.