سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی:

کامپوند قربانی ریکرو نمی شود/ سلیم اف صفر تا صد تیروکمان ما را می شناسد

سرپرست فدراسیون تیروکمان اظهار داشت: کامپوند به هیچ وجه قربانی المپیکی بودن ریکرو نمی شود و به زودی برنامه های این رشته را هم با برگزاری اردوهای ادواری آغاز می کنیم.

محمدعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: خوشبختانه کارهای مربروط به ویزای کشور آمریکا انجام شد و با پی گیری های سفارت ایران در ارمنستان قول صدور ویزاها را به موقع پیش از اعزام داد. زمان تهیه بلیت سفر به آمریکا هم به گونه ای است که بازیکنان برای آشنایی بیشتر با شرایط کشور میزبان چند روز زودتر به این کشور اعزام شوند اما تا پیش از آن یک سفر هم به آنتالیا ترکیه به جای اوکراین برای برگزاری اردوی تدارکاتی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اوکراین جزء کشورهای قدرتمند تیروکمان است اما امکانات اردویی این کشور به نسبت ترکیه ضعیفتر بود و به همین دلیل ملی پوشان را تا چند روز آینده به فضای آرام و دور از حاشیه ترکیه اعزام می کنیم. دلیل فکر نکردن به اردوی کره به عنوان کشور صاحب تیروکمان هم تنها هزینه های این کشور بود که با توجه به بودجه خود باید به آن هم توجه می کردیم.

شجاعی با اشاره به اینکه برنامه از ابتدا اعزام تیم ملی کامپوند به دو مسابقه جهانی اولیه در ترکیه و چین بود، گفت: از احمدی مربی کامپوند برنامه خواسته ایم و به زودی اردوهای ادواری این رشته را آغاز و به اعزام ها و برگزاری مسابقات برای یان رشته فکر می کنیم.

*رسانه ها نباید به غوغای ملی پوشان دامن می زدند

شجاعی ادامه می دهد: رسانه ها به جای تحریک غوغاها از بیرون باید به بحث مدیریت فدراسیونها کمک کنند. مربیان کره ای کارنامه 7 ساله مشخصی داشتند و اگر یم ماندند هم اتفاق خاصی در تیم نمی افتاد بنابراین با تصمیم جمعی در نظر گرفتیم که شاید با تغییر مربیان حداقل انگیزه ای در ملی پوشان ایجاد شود. سلیم اف مربی ای کارآمد و از قهرمانان تیراندازی دنیا است ضمن اینکه سرمربی همین تیم بوده و نمی توان وی را فرد ناآشنایی با تیروکمان کشورمان دانست چون زا صفر تا صد این ورزش را در ایران می شناسد.

وی بحث دیگری را در مورد ملی پوشان مطرح کرد: بعد از هفت سال ما تنها دو ملی پوش در رشته ریکرو داریم که به آنها اتکا می کنیم و تیم ملی در کل از هفت ملی پوش تشکیل شده به همین دلیل احساس کردیم باید فضای تیم ملی را برای افراد مستعد و علاقمند باز کرده و فضای رقابتی را برای ملی پوشان فعلی ایجاد کنیم.

سرپرست فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه فضای فعلی تیم ملی هیچ مشکلی ندارد در مرود آتش سوزی سایت تیروکمان آزاید خاطر نشان کرد: چون برای بار دوم آن اتفاق افتاد نمی شد جریان را با دید چندان مثبتی نگاه کرد و پی گیری های ما همچنان ادامه دارد. اما از همان اول هم نامی از کسی نبردیم.

زمین چمن مصنوعی، سوله بادی و همه چیز در آن سایت قابل اشتعال است اما خوشبختانه با کمک آتش نشانان تنها خسارت به همان کانکسی زده شد که محتوی 40 تا 50 چرخ خیاطی مربوط به فدراسیون قبلی بود و البته از استفاده آن هم اطلاعی نداشتیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.