سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروين حق دخالت در كار دنيزلي را ندارد؛

منافع پرسپوليس به منافع شخصي ارجعيت دارد

علي پروين معترض است شرايط پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات از ديدگاه او مناسب نيست و به همين دليل صداي اعتراضش بلند شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران پروين به عنوان مدير راهبردي شاكي است كه چرا مصطفي دنيزلي براي جذب بازيكن در فصل جديد نظر  او را جويا نشده است.
پروين نمي تواند اين وضعيت را تحمل كن و به همين دليل صداي اعتراض او به آلمان رسيده است.
سوال اين است كه چرا پروين در اين مقطع زماني خاص معترض شده است؟
او كه درماههاي گذشته همواره حامي دنيزلي بوده و از او به عنوان يك مربي بزرگ، كارنامه دار و كاربلد ياد كرده،چرا در فصل نقل و انتقالات نسبت به عملكرد اين مربي اعتراض مي كند و حتي خواستار تشكيل كميته فني پرسپوليس شده تا از دنيزلي به خاطر عملكردش در فصل گدشته بازخواست كنند؟
اعتراض علي پروين به نظر مي رسد به خاطرخير و صلاح پرسپوليس نيست و مدي راهبردي سرخپوشان پايتخت دنبال منافع شخصي اش است كه درفصل نقل و انتقالات به منعقد شماره يك دنيزلي تبديل شده اما اعتراض پروين هيچگونه توجيهي ندارد و به هيچ عنوان منطقي نيست.
پروين كه سالها مربي بوده بهتر از هر كسي مي داند كه مسئول مستقيم نتايج تيم،سرمربي است و دنيزلي بايد پاسخگوي نتايج پرسپوليس در فصل جديد باشد پس افندي حق دارد بازيكنان مدنظرش را انتخاب كرده و تيمش را خودش ببندد.
پرسپوليس در فصل جديد هر نتيجه اين بگيرد،به پاي دنيزلي نوشته مي شود و  او بايد پاسخگو باشد. پروين قصد دخالت در كارالندي را دارد و ميخواهد براي پرسپوليس بازيكن انتخاب كند،در چنين شرايطي اگر پرسپوليس در فصل جديد نتيجه نگيرد،چه  كسي پاسخگو خواهد بود. آيا پروين در اين شرايط مسئولين نتايج پرسپوليس را مي پذيرد؟ قطعا شخصي با مشخصات علي پروين كه سردو گرم چشيده است مسئوليت نتايج ضعيف پرسپوليس را گردن نخواهد گرفت.
پس امروز هم مدير راهبردي پرسپوليس حق ندارد در  كار سرمربي سرخپوشان تهراني دخالت كند.
سوال ديگري كه از پروين داريم اين است كه آيا او در زمان مربيگري اش اجازه دخالت به كسي را براي جذب بازيكن مي داد؟
او كه همواره مدعي بود با اختيار تام كار مي كند،قطعا چنين اجازه اي به كسي نمي داده و امروز هم نبايد چنين حقي را براي خودش قائل شود كه در كار دنيزلي دخالت كند.
علي پروين همواره همين بوده و حقي جدا از آنچه كه داشته،براي خودش متصور بوده و دقيقا به همين دليل علي پروين شده است او به لاظ شخصيتي مشخصات منحصر به فردي دارد و در فوتبال ايران يك استثنا محسوب مي شود اما قرار نيست چون علي پروين است و اسطوره باشگاه پرسپوليس محسوب مي شود قوائد و قوانين حرفه اي فوتبال را زير پا بگذارد،همان قوائد و قوانيني كه در دوره مربيگري او بايد كامل و بدون كم و كاست اجرا مي شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.