سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي 3 آزمون بومي براي استعداديابي دانش آموزان متوسطه در سال تحصيلي 92- 91

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش وپرورش از توليد و اجراي 3 آزمون بومي استعداد يابي براي دانش آموزان پايه اول متوسطه در سال تحصيلي 92-91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، هژبري با اشاره به اهميت و ارزش برگزاري آزمون هاي استعداديابي گفت: برگزاري آزمون هاي استعداديابي و تشخيص استعداد رواني رفتاري براي دانش آموزان از لحاظ كيفي و كمي از ارزش بسياري برخوردار است.
وي با اشاره به برگزاري آزمون هاي غيربومي در سال گذشته عنوان كرد: سه آزموني كه در سال تحصيلي آينده برگزار مي شود، بومي است و در سال جاري توسط انديشمندان حوزه مشاوره و علوم تربيتي تدوين شده است و با شرايط جغرافيايي كشور مطابقت دارد.
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش وپرورش با بيان حوزه هاي اين 3 آزمون ادامه داد: اين آزمون ها در زمينه تشخيص استعداد ، رغبت شغلي تحصيلي و سلامت رفتاري و رواني اطلاعات مفيدي در اختيار مشاوران مدارس قرار مي دهد.
هژبري با اعلام برگزاري اولين آزمون به صورت ملي براي تمامي دانش آموزان سال اول دبيرستان در 2 ماه گذشته خاطرنشان كرد : نتايج حاصله در دست بررسي و تحليل است زيرا اين نتايج ، نقشه راه آينده را براي دانش آموزان توسط مديران كشور ترسيم مي كند./ل
برچسب ها: آزمون ، استعداد ، برگزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.