سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد قابل توجه برای بازیکن خارجی استقلال؛

ساموئل از سپاهان و تراکتور پیشنهاد دارد

ساموئل، بازیکن فرانسوی استقلال با شرایط متفاوتی روبرو است وی ایران را به قصد کشورش ترک کرده تا با خانواده اش دیدار کند اما وی قرار دادش به اتمام رسیده و می تواند برای فصل آینده برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ساموئل از 2 تیم سپاهان و تراکتور سازی، پیشنهاد دریافت کرده است و این در حالی است که وی پیش از این مدعی شده بود که اگر پیشنهاد قابل توجهی از تیم های لیگ برتری دریافت کند، آنها را مورد بررسی قرار می دهد و مشکلی برای مذاکره ندارد برای ساموئل نیز پول و شرایط مالی در اولویت قرار دارد و این بازیکن منتظر است تا شرایط را بررسی کند.

این بازیکن از سپاهان پیشنهاد قابل توجهی دریافت کرده است و این مسئله عامل این است که ساموئل برای بررسی شرایط راهی ایران شود تا وضعیت را زیر ذره بین قرار دهد.

شایان ذکر است، گفته می شود، پیشنهاد تیم سپاهان بسیار قابل توجه است و این در حالی است که این بازیکن هنوز با استقلال تسویه حساب نکرده است و به همین دلیل پیغام داده است که مسئولان شرایط را مهیا کنند تا وی بتواند با آبی ها تسویه حساب کرده و شرایط را به خوبی پیش ببرد و با دیگر گزینه های خود وارد مذاکره شود.
 
گفتنی است، مدافع دو رگه تیم استقلال هنوز مقداری از طلب خود را دریافت نکرده است و منتظر پول از سوی مسئولان تیم استقلال است./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.