سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق بازارهاي داخلي با حضور شركت هاي خصوصي در فناوري فضايي

با حضور شرکت های خصوصی درحوزه فناوری فضایی ما می توانیم تولید محصول را افزایش داده و بازارهای داخلی را رونق ببخشیم.

ایرج ابراهیمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور در گفتگو با خبرنگار نجوم باشگاه خبرنگاران گفت: اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در حال حاضر با ستاد توسعه فناوری هوافضای ریاست جممهوری همکاری های بسیار نزدیک دارد.
وی افزود: جهت ارتقا افزایش سطح دانش و استانداردهای شرکت های خصوصی کارگروه هایی را تشکیل داده ایم که با کمک یکدیگر می توانند سطح استاندارد شرکت ها را افزایش دهند.
ابراهیمی اظهار داشت: حضور بخش خصوصی در صنعت هوافضا الزامی است زیرا با وجود بخش خصوصی می تواند این صنعت به طور چشمگیری به فعالیت های خود ادامه دهد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

*وجود بخش خصوصی از خروج نخبگان کشور جلوگیری می کند.
وی تصریح کرد: با حمایت های مالی و اختصاص بودجه ای بیشتر از قبل می توان یک برنامه ریزی مناسب کرد تا طیف وسیعی از شرکت های خصوصی وارد این عرصه شده و فعالیت کنند.
ابراهیمی عنوان کرد: با حضور تعداد زیادی شرکت خصوصی در صنعت هوافضا استعدادهای برتر و جوانان نیز می توانند طرح های پیشنهادی خود را در قالب استانداردها پیاده کرده و ارائه دهند.
وی تأکید کرد: با اجرای این روند درسطح کشور استعدادهای برتر، مخترعان و نخبگان کشور می توانند در فرصتی مناسب ایده های خود را پیدا کرده و ارائه کنند.
ابراهيمي این شرایط را یکی از راه های جلوگیری از خروج نخبگان و مخترعان کشور دانست و افزود: با اجرایی شدن این طرحها و برنامه ها صنعتگران و تولید کنندگان نیز می توانند محصولات و ایده های خود را به تولید انبوه رسانده و بازار داخلی کشور را رونق بخشند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.