سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجايي 11 ميليون اوراق بهادار در فراربورس

با جابجايي 11 ميليون اوراق بهادار در فراربورس ارزش معاملات به 283 میلیارد ریال رسيد.

امير هاموني مدير بازار فرابورس ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: در حالی که ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی 11 میلیون اوراق بهادار، به 283 میلیارد ریال رسید بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، سرمایه­ گذاری خوارزمی در بازار اول فرابورس با جابجایی 2 میلیون و 300 هزار سهم با نرخ هزار و 670 ریال داشت.

وي تصريح كرد: کمترین حجم معاملات و بیشترین کاهش قیمت را افرانت در بازار اول با خرید و فروش 2 هزار و 238 سهم و با نرخ 11 هزار و 860 ریال کسب کرد. بیشترین افزایش قیمت را کویر تایر در بازار اول فرابورس ایران با افزایش قیمت 3.9 درصد و قیمت پایانی هزار و 780 ریال از آن خود کرد.

**توقف دو نماد

هاموني اظهار داشت: در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت صنعتی مینو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و نماد معاملاتی بانک سرمایه به دلیل عدم ارسال اطلاعات، متوقف شد.

پتروشیمی امیرکبیر نیز پس از ارائه اطلاعات واقعی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا 50 درصد، بازگشایی شد.

وي خاطر نشان كرد: در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشارکت نفت فصلی با جابجایی 35 هزار و 350 برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب 10 هزار برگه مشارکت توسعه، 7 هزار و 850 برگه مشارکت نارنجستان، 7 هزار و 500 برگه اجاره امید، 2 هزار و 40 برگه اجاره ماهان2، هزار و 150 برگه اجاره سامان، هزار برگه گواهی سپرده سعدی، 630 برگه اجاره ماهان و 260 برگه مشارکت مسکن مهر به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد./عب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.