سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده جباري به كميته انضباطي فدراسيون رسيد؛

حسن زاده راي تخلفات هافبك آبي ها را مي دهد

مجتبي جباري ، هافبك تيم استقلال با شرايط متفاوتي در اين تيم روبرو شد وي بارها بی نظمی در تیم ایجاد کرده است اما عنوان شده كه پرونده بصورت جدي در كميته انضباطي مورد بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، با اينكه اعلام مي شد كه مديريت تيم استقلال هافبك خاطي اين تيم را مورد بخشش قرار داده است اما اين اتفاق رخ نداده است و مجتبي جباري بايد در انتظار تصميم اعضاي كميته انضباطي باشد.

پيش از اين گفته مي شد كه اين بازيكن توسط مسئولان در كميته انضباطي استقلال ماخذه و جريمه مي شود ، اما مدير عامل تيم استقلال پرونده وي را در اختيار كميته انضباطي قرار داد تا حسن زاده و همكارانش در خصوص اين بازيكن تصميم گيري كنند و راي نهايي در مورد وي ارائه شود.

گفتني است ، رئيس كميته انضباطي ماموريت دارد تا به صورت جدي اين پرونده را مورد ارزيابي قرار دهد و راي مورد نظر را در خصوص جباري ارائه كند تا مشخص شود كه شرايط چگونه است.

مدير عامل تيم استقلال پيش از اين اعلام كرده بود كه اين موضوع را جدي گرفته و اين بار از خطاي جباري نمي گذرد اما از وي در تركيب تيم استفاده مي كند تا تيم ضربه نخورد و درحال حاضر اين اتفاق رخ داده است زيرا پرونده خطاهاي مجتبي جباري به كميته انضباطي رسيده است و قرار شده كه محروميت و جريمه نقدي هم در پي داشته باشد.

گفتني اينكه، حضور مجتبي جباري در تيم استقلال فصل آينده مشخص نيست زيرا وي با هيچ يك از اعضاي اين تيم رابطه خوبي ندارد و مسئولان و مربيان نيز در انتظار پايان قرارداد وي بودند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.