سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمين دادگاه اختلاس بيمه/8

نماينده دادستان: متهمان دسته‌جمعي اعترافات اوليه‌شان را تكذيب مي‌كنند/تناقض در گفتار متهمان

ذبيح‌زاده در دفاع از كيفرخواست با بيان اينكه متهمان باهم بسيار هماهنگ‌تر از سال89 عمل مي‌كنند، گفت: آنها سعي دارند به عدم پيوستگي تيم هاي اختلاس تظاهر كنند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه نوبت صبح چهارمين جلسه دادگاه، ذبيح زاده نماينده دادستان در دفاع از کيفرخواست گفت: متهمان مرتبط با (ج الف) در قياس با سال 89 بسيار هماهنگ تر بوده و روش واحدي براي ارائه دفاعيات اتخاذ کرده اند.

وي با اشاره به تکذيب دسته جمعي اعترافات اوليه از سوي متهمان گفت: متهم نمودن بازپرس وقت، مرکز اطلاعات قوه قضاييه و سازمان بازرسي از جمله اظهارات اين متهمان است.

نماينده دادستان ادامه داد: متهمان اين پرونده سعي دارند اختلاس در شعب فاطمي و کرج را منفک و گسسته از هم جلوه دهند و به عدم پيوستگي تيم هاي اختلاس تظاهر مي‌كنند.

نماينده دادستان تصريح کرد: با تصديق اظهارات متهمين در بازجويي هاي اوليه و جلسات دادگاه درسال 89 مشخص مي شود که تناقضات بسياري در گفته هاي متهمان وجود دارد.

وي در باره نقش (ج الف) درشعبه کرج پرسيد؛ متهم (ج الف) پاسخ داد: من هيچ اطلاعي ندارم.نماينده دادستان گفت: اگر شما اطلاعي نداشته ايد پس چگونه به آقاي (ز) گزارش داديد؟(ج الف) پاسخ داد: سال 84 و 85 زميني را معامله کرده بودم و بعد از آن گزارشي از ديوان محاسبات دريافت کردم و متوجه تخلفات در صدور چک هاي بيمه شدم.

متهم (ج الف) درباره تعداد ديگر از چک هاي نقد شده در سال 83 و 84 توضيح داد: که اين چک ها مربوط به تعميرگاه است ربطي به اختلاس بيمه ندارد.

اين متهم درباره تعميرگاه خود توضيح داد: اين تعميرگاه را به همراه آقاي (م ح) اجاره کردم و پولش را من دادم، قول نامه نيز به نام من بود و آقاي (ح) براساس نظر (م ح) مديريت تعميرگاه را به عهده گرفت.در زماني که پول براي تعميرگاه لازم بود من پول پرداخت مي کردم و نقش ديگري در تعميرگاه نداشتم و حتي جزئيات چک ها را نمي دانستم و تنها جايي که من ضرر کردم همين تعميرگاه بود.

گفتني است، در نوبت عصر چهارمين جلسه دادگاه به ادامه اتهامات متهم (ج الف) رسيدگي خواهد شد.
/ش4
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.