سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

جذب 70 سرباز سازندگی در خراسان رضوي

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 70 سرباز در قالب سرباز سازندگی در سال جاری جذب جهاد كشاورزی استان می شوند.

  كاظم زمان زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: متقاضيان سرباز سازندگی بايد در يكی از مقاطع كاردانی ، كارشناسی ،‌كارشناسی ارشد يا دكترا و در رشته كشاورزی تحصيل كرده باشند.

وی ادامه داد: حضور سربازان سازندگی در حوزه های تولید موجب شده که سطح بهره وری در عرصه های تولید بالاتر رفته و کشاورزان نیز با بهره گیری از دانش این کارشناسان به ارتقای کیفیت و کمیت محصول زراعی و دامی دست یابند.

 زمان زاده تصریح کرد: واجدان شرايط می توانند متقاضی استفاده از "امريه سرباز سازندگی" شوند و دوران خدمت سربازی خود را در مراكز ترويج شهرستان های استان بگذرانند.

 وی گفت: در حال حاضر نيز 150 نفر با عنوان سرباز سازندگی در واحد هاي مراكز ترويج جهاد كشاورزی خراسان رضوی مشغول به انجام خدمت سربازی هستند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در پایان گفت: جذب سرباز سازندگی به استناد اصل 147 قانون اساسی و با موافقت فرمانده كل قوا از سال 1378 آغاز شده و اين سربازان ضمن برخورداري از مزاياي نیروهای مشمول ، دوران سربازی آنان به عنوان "سابقه مفید" در سابقه پرسنلی و خدمتیشان ثبت خواهد شد. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.