سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مجوز سازمان توسعه صادرات ايران؛

هتل المپيك تهران ميزبان دومين نمايشگاه است

دومين نمايشگاه صنعت اسب با همكاري فدارسيون هاي سواركاري و چوگان طي روزهاي 17 تا 20 خرداد در هتل المپيك تهران برگزار مي شود.

محمودحيدري، سرپرست فدراسيون سواركاري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: سواركاري در دنيا بصورت يك صنعت مي باشد و با سرمايه گذاري بر روي آن اشتغالزاي بوجود مي آيد در كشور ما نيز بايد به اين مقوله صنعتي نگاه كرد و به همين منظور دومين نمايشگاه صنعت اسب را با مجوز سازمان توسعه صادرات و با همكاري فدراسيونهاي سواركاري و چوگان طي روزهاي 17 تا 20 خرداد در محل هتل المپيك تهران انجام مي شود.

وي تصريح كرد: هدف از اجراي اين نمايشگاه پتانسيل و ظرفيت موجود در سواركاري كشورمان، توليد و پرورش اسب، تعداد باشگاههاي سواركاري، توليد لوازم اين ورزش، نوع آوريها و سرمايه گذاري جهت ارتقاء سواركاري حمايت از اسب اصيل ايراني و رونق بخشيدن به اين ورزش مي باشد.

حيدري در ادامه گفت:‌ برگزاري اين نمايشگاه در معرفي سواركاري و ملزومات آن در بين مردم تأثير فراواني دارد و اشخاص بهتر با سواركاري آشنا مي شوند.

وي عنوان كرد:‌ سواركاري بايد در استانهايي كه قابليت آن را دارد توسعه يابد به همين جهت ما سفرهاي استاني را در طي سال انجام مي دهيم و از نزديك با مشكلات و معضلات آنها آشنا مي شويم.

حيدري گفت: در بخش رقابتهاي خارجي نيز بايد فعال باشيم و با حل مشكل قرنطينه حضور خود را پررنگ تر كنيم به همين جهت سال جاري به مسابقات كسري جنوبي اعزام شديم و عملكرد بچه ها خيلي خوب بود و به ليگ قفقاز هم سواركاري اعزام مي كنيم و در كل مي خواهيم كه سواركاران ايراني در دنيا خودي نشان دهند و اين پتانسيل را نيز دارند.

وي خاطر نشان كرد: ليگ استقامت نيز در كردستان با حضور 7 تيم در حال برگزاري است اين كار براي اولين بار در كشور صورت مي گيرد خود اين مسابقات به سواركاران انگيزه مي دهد و اين بخش از سواركاري را رونق مي دهد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.