سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس:

مردم مشخص کرده اند که برای ریاست مجلس باید به چه نتیجه ای برسیم

نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس گفت: اگر از ولایت و کاری که مردم در انتخابات کرده اند بیاموزیم مشخص می شود که برای ریاست مجلس باید به چه نتیجه ای رسید.

محمد اسماعیل نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهداظهار داشت: دو شخصیتی که برای ریاست مجلس مطرح هستند از سرمایه های نظام به حساب می آیند و نمایندگان مردم در یک فضای منطقی ، منصفانه و آرام با معیار ها و ملاک هایی که وجود دارد به یک جمع بندی خواهند رسید.

وی تصریح کرد : برای انتخاب ریاست مجلس باید در سایه تعامل و بحث و گفتگوی منطقی و اصولی با نماینده های دیگر و در جوی سالم به یک جمع بندی برسیم که در فضای کنونی کدام یک از گزینه ها می تواند مناسب تر باشد، البته ممکن است نگاه های مختلفی وجود داشته باشد که این موضوع موجب رشد می شود.

اسماعیل نیا افزود : مسئله ای که باعث می شود انتخاب درست صورت نگیرد سیاست زدگی است و این وضعیت پسندیده ای برای نظام ارزشی ما نیست که فضا های تخریبی وجود داشته و مباحثی از بیرون وارد مجلس شود در حالی که منتخبین مردم در حال بررسی عملکرد ها و مقایسه گزینه های پیش رو هستند.

وی خاطر نشان کرد : به هیچ وجه قابل قبول نیست که افراد تخریب شوند و این نوع نگاه نه ارزشی است نه اسلامی ولایی.

اسماعیل نیا تصریح کرد : برای تعیین رییس مجلس باید با شناخت به وسیله ذهنی کاملا منصف و پاک و به دور از مسائل تخریبی با ملاک و معیار و وزن دادن به انتخاب صحیحی رسید. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.