سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه هم اندیشی اجرای نسخه 02 پزشک خانواده تاکید شد؛

همکاری و افزایش حمایت مسئولین مرتبط و سازمان های بیمه گر جهت اجرای نسخه 02

در جلسه هم اندیشی اجرای با کیفیت نسخه 02 پزشک خانواده بر همکاری و حمایت جدی تر مسئولین و ارگانهای مرتبط و سازمانهای بیمه گر جهت اجرای پزشک خانواده در مناطق شهری تاکید شد.

به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سید جلیل میرمحمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیر ستاد اجرایی نسخه 02 طرح پزشک خانواده در یزد در حاشیه این هم اندیشی اظهار داشت: در این نشست در خصوص نحوه اجرای هر چه زودتر و با کیفیت تر نسخه 02 پزشک خانواده بحث و تبادل نظرشد.

وی افزود: همچنین در این نشست به حمایت جدی تر استانداران جهت حمایت و اجرایی شدن سریع تر این طرح در مناطق شهری کشور تاکید شد.

دکترمیرمحمدی همچنین متذکرشد: همچنین در این نشست بر همکاری و حمایت جدی تر مسئولین و ارگانهای مرتبط و سازمانهای بیمه گر در این خصوص تاکید شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در این نشست دکتر حسنی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برای حمایت و تامین مالی مرتبط با اجرای طرح پزشک خانواده در مناطق شهری کشور قول مساعد داد.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: در این نشست مقررگردید،  نسخه 02 این طرح از نیمه مردادماه جاری در کلیه شهرهای کشور اجرایی شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیر ستاد اجرایی نسخه 02 طرح پزشک خانواده در یزد از اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری از 15 مردادماه جاری در یزد خبرداد و اظهارامیدواری کرد: این طرح با تمام قوت و به بهترین شکل و کیفیت در یزد اجرایی گردد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.