سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار 800 امدادگر برای پوشش امدادی رحلت امام (ره)

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار 170 دستگاه خودرو امدادی، آمبولانس و موتورسیکلت از حضور 800 امدادگر برای پوشش امدادی بیست و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌محمود مظفر با اشاره به فرارسیدن سالگرد بیست و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در این زمینه در روز 14 خرداد 800 امدادگر زن و آقا در داخل صحن حرم به زائران ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه می‌دهند.
وی افزود:‌در طرح بزرگ عاشقان روح‌الله نیز که در 13 و 14 خرداد برگزار می‌شود استان‌های معین تهران از جمله سمنان، قم، مازندران، قزوین، مرکزی، البرز، همدان، اصفهان ویزد نیز نیروهای امدادی خود را فراخوان داده‌آند تا برای آمادگی هر چه بیشتر به عنوان یک مانور بزرگ با حضور 400 امدادگر به تهران عزیمت کنند.
مظفر ادامه داد: به همراه یان نیروهای امدادگر 100 آمبولانس در محورهای پاکدشت، افسریه،  سه راه افسریه،  آزادگان تا حرم،  اتوبان صالح‌آباد، اتوبان قم، اتوبان ساوه و جاده تهران، کرج که مسیر‌های پرتردد به حساب می‌ایند مستقر می‌شوند.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه  برنامه ریزی شده است تا در فاصله بین 5 تا 10 کیلومتر در این مسیرهای پرتردد خودروهای آمبولانس به همراه امدادگران مستقر شوند افزود: پیش بینی می‌شود مانند سالهای گذشته جمعیت قابل قبولی درمراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) شرکت کنندو بر این اساس درزمان برگشت این افراد ترافیک سنگینی رخ دهد که نیروهای امدادی معین استان تهران به این زائران ارائه خدمات می‌دهند.
مظفر با بیان اینکه حضور امدادگران استان‌های معین تهران می‌تواند به عنوان یک مانور آمادگی جهت آشنایی هر چه بیشتر این امدادگران با مسیرهای پایتخت باشد تصریح کرد: مسیرهای برگشت زائران بر اثر ترافیک سنگین در مواقعی قفل می‌شود که در این زمینه امدادگران هلال احمر می‌توانند به مردم ارائه خدمات دهند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.