سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از مشارکت مردم در جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت

مدیر روابط عمومی بانک ملت با قدردانی از مشارکت باشکوه مردم در جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک اعلام کرد که قرعه کشی این جشنواره، به زودی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، فرزان عباسی با اشاره به پایان جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در روز 31 اردیبهشت ماه، تاکید کرد: زمان قرعه کشی جشنواره، پس از ایجاد هماهنگی های لازم با هیات نظارت بر قرعه کشی، به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی ادامه داد: بانک ملت به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران در جشنواره حساب های قرض الحسنه، یکهزار جایزه نقدی 250 میلیون ریالی، یکهزار جایزه نقدی 100 میلیون ریالی، یکهزار جایزه نقدی 50 میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر را به قید قرعه به برندگان این دوره اعطا خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی بانک ملت با اشاره به این نکته که این بانک واسطه وجوه میان سپرده گذاران قرض الحسنه و نیازمندان است، تصریح کرد: سپرده های قرض الحسنه در امور خیری چون آزادی زندانیان نیازمند دیه، درمان بیماری، ازدواج و تهیه جهیزیه و امور ضروری دیگر به مصرف می رسد./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.