سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگ نیا، زرین دست، زارعی و...؛

داوران بخش مسابقه "رویش یاس ها" معرفي شدند

اعضای هیات داوری بخش مسابقه "رویش یاس ها"ی نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم ویدیویی تهران با اعلام این خبر افزود: محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم ویدیویی تهران هفت تن از هنرمندان صاحب نام کشور را به عنوان اعضای هیات داوری این بخش معرفی کرد.
بر پایه این خبر؛ محمدرضا بزرگ نیا، علیرضا زرین دست، مریلا زارعی، جمال شورجه، پرویز شیخ طادی، علی معلم و محمدرضا گوهری از سوی دبیر جشنواره فیلم ویدیویی تهران به عنوان اعضای تشکیل دهنده هیات داوری بخش مسابقه رویش یاس ها اعلام شد. این هیات قرار است فیلم های راه یافته به بخش مسابقه رویش یاس ها را مورد داوری و ارزشیابی قرار دهد.
روابط عمومی جشنواره خاطر نشان کرد: 736 عنوان فیلم برای بخش " مسابقه ایران ( رویش یاس ها)،  خاطره یاس ها ( مسابقه یک دهه فیلم های ویدیویی"، و مسابقه بین الملل جشنواره رسیده است که از این آمار 202 فیلم در بخش مسابقه ایران، 496 فیلم در بخش خاطره یاس ها، و 48 عنوان فیلم برای بخش مسابقه بین الملل جشنواره می باشد..
در این خبر آمده است: 496عنوان فیلم  در ژانرهای خانوادگی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اجتماعی، پلیسی وحادثه ای، دینی، کمدی وکودک و نوجوان تقاضای خود را برای حضور در بخش مسابقه یک دهه "خاطره یاس ها" (فیلم های پخش شده) اعلام کردند.
برپایه این خبر، با توجه به نخستین دوره برگزاری جشنواره فیلم های ویدئویی واستقبال چشمگیر فیلم سازان تله فیلم از 496فیلم ویدئویی دریافتی جشنواره، 69 فیلم با مضمون خانوادگی، 138فیلم بامضمون اجتماعی، 73 فیلم با مضمون انقلاب و دفاع مقدس، 71 فیلم باموضوع پلیسی وحادثه ای،52 فیلم دینی،50 فیلم کودک ونوجوان وهمچنین، 43 فیلم با مضمون کمدی شرکت کرده اند. در بخش مسابقه بین الملل، 48 فیلم از 14 کشور رسیده است.
شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران از 28 خرداد تا 2 تیر به همت موسسه رسانه های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور و به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.