سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمين دادگاه اختلاس بيمه/4

متهم رديف اول: (ج.الف) 800 ميليون تومان چك از منشا اختلاس نقد كرده است

(م.ح) متهم رديف اول در ادامه چهارمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه در پاسخ به اظهارات(ج.الف) گفت: (ج.الف) 800 ميليون تومان از چك‌هاي ناشي از اختلاس را نقد كرده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه چهارمين جلسه دادگاه (م.ح) متهم رديف اول در جايگاه حاضر شد و در پاسخ به اظهارات (ج.الف) متهم رديف پنجم اظهار داشت: (ج.الف) 34 فقره چك از منشا اختلاس من و آقاي (د.ف) نقد كرده است كه مجموع مبالغ آن 800 ميليون تومان است.

اين متهم گفت: آقاي (و) در حدي نيست بخواهد اختلاس را كشف كند (ج.الف) باعث شد چك ها لو برود او چهار چك را در يك حساب خود خوابانده بود كه باعث متوجه شدن مبادي ذي ربط شد.

وي ادامه داد: قول نامه اي را كه با آقاي (ج.الف) مربوط به يك ملك درخيابان آيت الله كاشاني منعقد كرده بوديم از محل همان چك هاي وصول شده بود كه پس ازمدتي (ج.الف) يك طرفه وكالت نامه را باطل كرد و در اين زمينه دفتر خانه ي مربوطه نيز تخلف كرده است.

اين متهم با بيان اينكه من و آقاي (ج. الف) از دوستان قديمي بوديم تصريح كرد: زماني كه آقاي (ف) پيشنهاد صدورچك ها را به من داده بود من به شرط وصول كردن آنها از سوي (ج.الف) انجام اين كار را پذيرفته بودم ولي بعد از وصول كردن اين 34 فقره چك ديگر رابطه ام را با آقاي (ج.الف) قطع كردم و هيچ ارتباطي با وي نداشتم.

/ش4

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.